fredag 10. februar 2012

Sminkepunger

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene til forrige innlegg!
Vi koser oss alle sammen med Stella,
og nyter å bli litt bedre kjent med henne hver dag.
Selv om søvnen blir avbrutt om natten og puppene sprenges av melk til tider,
så er det utrolig deilig å ha en baby i huset igjen:)
Mens jeg gikk gravid fikk jeg laget disse tre sminkepungene.
Fine små prosjekter når jeg ikke orket å sitte så lenge foran maskinene.
Og en super måte å bruke litt stoffrester på.

Denne fikk en venninne i bursdagsgave.


Denne grøn/ lilla fikk min søster i bursdagsgave.



Og denne fikk vinneren av min gjettekonkurranse som en liten bonuspremie.
Så nå er det bare å håpe at alle de nye eierne blir glade for dem:)

Så får vi se da, om jeg kan komme igang med litt større prosjekter igjen,
nå som ikke magen er i veien lenger:)

Ønsker dere alle en riktig god helg!

13 kommentarer:

  1. Har lenge gått og tenkt at jeg skulle sy meg noen toalettmapper. Dine var søte :-)
    Husker det der med melkesprengen...vondt. Jeg måtte ty til kålblader i bh´en.... :-)

    SvarSlett
  2. De var søte!
    Det er morsomt med sånne små, nusselige prosjekter...Og som du sier så får man brukt opp rester, dem man ikke klarer å kaste!
    Kos deg med den herlige barseltiden. Det er noe helt spesielt å være hjemme i permisjon, og som du allerede vet...tiden går så altfor fort! Nyt lille søte Stella!

    Beste hilsen og god helg fra Solveig

    SvarSlett
  3. Gratulerer med lille. Så nydelig hun er. :)
    Sminkepungene var jo supre da. Masse farger og sprell. Akkurat slik som det skal være :)
    Ha en flott helg :)

    SvarSlett
  4. Den ene vinneren ble ihvertfall strålende fornøyd! ;) Du er så flink!

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye!! Blir nesten babysyk igjen jeg;)
    Heldige dem som vant!

    SvarSlett
  6. Hon är så söt, lillan!!
    Dina neccesärer är jätefina! Särskilt de två nedersta!

    SvarSlett
  7. Heisan Siri
    Aller først; gratulerer og til lykke med nok ei skjønn jente! Så flott å høre at alt er gått bra.
    Spreke, freshe sminekepunger fikk du sydd under graviditeten også!
    Kos deg med alle jentene dine!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  8. vilka fina! nu blir jag inspirerad att ta tag i mina små börs-projekt :)

    SvarSlett
  9. Superfina sminkepungar!!! Vad smart sätt att använda små tygbitar på...men det har du alltid varit bra på:)

    SvarSlett
  10. For noen fine sminkepunger! Liker fargene og fargekobinasjonene kjempegodt.

    SvarSlett
  11. Det var nå jammen meg nåken skjønne sminkepunger :o)
    Og hærligenminhet for ei skjønne jenta dåkke har fått dåkke da!
    Gratulera sååååå masse :o)

    SvarSlett
  12. Skikkelig skjønne sminkepunger. Og gratulerer med jentebaby! Herlig!

    SvarSlett
  13. Siri, tusind tak for din søde hilsen:) hvordan går det mon med lille jenten. Håber i alle stortrives og nyder babyboblen- jeg er kun en lille smule misundelig:)
    knus kirsten

    SvarSlett