fredag 4. desember 2009

Siste rest fra Håndtverksdagene, spencerkjoler!

Da er det siste runde med klær som var med på Håndtverksdagene!
Spencerkjoler i en herlig fargeblanding!! Alle disse kjolene er solgt.
Laget etter Gynthers mønster.
Denne kjolen er laget av en blanding av gammelt og nytt. Bred rosa kordfløyel nederst (tidligere gardin) og rød/ hvit blomstrete bomull øverst fra Stoff og stil. En liten gul fugl pynter opp.

Ikea stoffet som jeg kjøpte i vinter ble endelig brukt! Fargerik og leken kjole.


Elsker denne stoff kombinasjonen! Lys lilla kordfløyel og lilla/hvit blomstret bomull, begge fra Stoff og stil. Røde knapper frisker opp litt:)



Det har etterhvert blitt laget en del spencerkjoler, prøver stadig å fornye dem litt.
Denne her fikk seler i et annet stoff enn selve kjolen, ble dekorativt syns jeg:)
Det rød/ hvit mønstrete stoffet kjøpte jeg på Stoff og stil før jul i fjor.
.
Og i dag hentet jeg den nye symaskinen min, en Pfaff experession 2.0. Jippi!!
Gleder meg stort til å prøve den i helga:-)
.
God helg til alle der ute!




12 kommentarer:

  1. Så gøyale og fargerike kjoler! Ikke rart disse ble solgt! Likte spesielt godt den av Ikeastoffet.

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Alla är så söta! den lilla är suverän, men helt enkel, det är svårt att välja, för allt du gör är lika fint. god helg, klänningars dröttninig!

    SvarSlett
  3. Søte kjoler! :o)
    Gratulerer med ny symaskin, det er alltid morro.
    Riktig god helg,
    klem Fredrikke :o)

    SvarSlett
  4. Søte og glade kjoler! Min favoritt må bli den lilla- såå fin!!
    Gratulerer så mye med ny maskin!! Kos deg i helgen=)

    SvarSlett
  5. Vilka fina klänningar, den med djuren är gullig. Har försökt att få tag i det tyget här, men det verkar inte finnas längre...

    SvarSlett
  6. Så fine kjoler!!!Lykke til med ny maskin i helgen:)

    SvarSlett
  7. du er så god til å variere og gjøre like modeller ulike og unike!!!!
    og grattis med ny maskin !Tenker du skal kose deg !!

    SvarSlett
  8. Så fina! Stort grattis till nya symaskinen!!!

    SvarSlett
  9. Hej,
    Er tilfældigt kommet forbi din blog - sikke fine og flotte sager du laver. Wauw!
    Mvh Louise

    SvarSlett
  10. Tak for din kommentar på min side.

    Jeg har flere gange været inde på din side og kikke, og hvor er det altsår bare nogen super fine ting du laver.

    SvarSlett
  11. Wow, vilka fina klänningar! Gillar den lila! Vilka härliga färger, behövs så här i mörka tider!

    SvarSlett