søndag 24. januar 2010

Strikket sett til Jasmin

Endelig har jeg fått strikket litt igjen! Veldig lenge siden sist, mest fordi jentene har hatt nok stikkede klær. Men nå har Jasmin vokst masse, og hun trengte noe nytt.

Strikket dette settet med jakke og lue, pinne nr 7 så det gikk relativt fort. Men, fikk også vondt i fingrene, da det var tungt å holde strikkepinnene:)
Mønsteret er fra hefte nr 0902 barn fra Sandnes garn.
.
Knappen har jeg selv trukket, i et stoff som passet garnfargene. Og ja, det mangler to, he, he, men de får komme neste gang jeg bestiller noe fra Stoff og stil, hadde nemlig ikke nok!!




Gøy at så mange vil være med på min give away! Hvis du ønsker å delta er det bare å melde seg på!
.
Her i nord har vi hatt mørketid siden i midten av november, det vil si ingen sol. I går var vi ute og kjørte og så sola!! Hvilken glede! Jasmin jublet i baksetet og sang solsang. Hadde ikke tenkt så mye over at hun også savnet sola, gjensynsgleden var ihvertfall stor:)
.
Ha en fin søndag der ute!

20 kommentarer:

  1. Nydelig hun var med kjole og jakke. :))

    SvarSlett
  2. så gøy å se at du strikker. Du strikker jo like fint som du syr!!!
    Ha en flott søndag!

    SvarSlett
  3. Denne var veldig fin!!
    Kan jeg spørre hva slags oppskrift du har brukt!? Er det sånn som er strikket fra halsen og ned?
    Klem Fredrikke :o)

    SvarSlett
  4. Så nydelig sett, og knappene var råfine til!!

    SvarSlett
  5. Kjempefint sett i fin fargekombinasjon! :)

    SvarSlett
  6. Underbart fint! Så söt hon är!

    SvarSlett
  7. Åh, takk for alle kommentarene! Både Jasmin og jeg er også veldig fornøyd med settet.
    Kort og søm: nå har jeg lagt til mønsterinfo i innlegget. Jakken ble strikket nedenfra og opp!

    SvarSlett
  8. Kjempefint! Så nydelig lue til.

    SvarSlett
  9. Kan du STICKA också???? Finns det något du inte kan!??! Vilket superfint set, och vilka fina färger... Jag vill kunna virka och sticka, men men....

    SvarSlett
  10. Kjempefint og så fine farger:)Hva er det du ikke kan!!

    SvarSlett
  11. Takker og bukker.
    Vel, he, he, hekling kan jeg ikke:)

    SvarSlett
  12. Helt underbara!! Önskar jag kunde sticka så bra! ;)

    SvarSlett
  13. Å så fin jakke og så flotte farger!!!!!!!

    SvarSlett
  14. så hyggelig du vil være med på giveawayen min!! det varmer mitt lille blogghjerte :)

    SvarSlett
  15. Så fin jakke og hue. Din datter ser dejlig ud.

    SvarSlett
  16. jättefin, och som vanligt är du "lady in lila", jag blev föräslkat i färgen igen efter dig, man kan inte tänka på lila utan att tänka på dig, iaf inte jag.

    SvarSlett