onsdag 7. april 2010

Genser til meg selv

Jeg har lenge hatt planer om å sy en genser til meg selv. Stoff og fasong har vært klart, det har bare ikke blitt gjort. Men kvelden før vi dro på hytta i påsken, heiv jeg meg rundt og sydde genseren.
Tok utgangspunkt i en kjøpt genser, og tegnet mønsteret ut i fra den.
Ble ganske så fornøyd! Eneste jeg skal endre på til en annen gang er å lage halsen litt lenger ned framme, ellers passer den bra.
Og så får dere nyte synet av meg på verandaen på hytta:)

Stoffet er mørkelilla og hvitstripet jersey som jeg kjøpte i Stockholm for et år siden.


Ha en fin dag der ute:)

28 kommentarer:

  1. Vad fin den blev! Borde också sy till mig själv. Tycker det är roligare att sy åt andra bara. Får ändra på det snart. Vädret ser underbart ut. Ha en fin torsdag! /Petra

    SvarSlett
  2. Så tøff. Likte godt halsen og stripene.
    Så gøy å ha samlet stoff fra ulike reiser ol. Jeg satser på at mine hyller også skal fylles opp.....litt etter litt....

    SvarSlett
  3. Kjempeflott genser som satt som ett skudd!

    SvarSlett
  4. Supersnygg!
    Nu blev jag inspirerad att sy till mig själv! Är i ett stort behov av nya tröjor (och barnens garderober svämmar nästan över....)

    SvarSlett
  5. Kjempefin genser, den passet jo perfekt til deg!

    SvarSlett
  6. Superfin!!! Den klär dig superbra:) Gillar verkligen modellen.

    SvarSlett
  7. Så fin! Og flott modell også:-) Du var kjempefin i den!

    Tusen takk for koselig hilsen!

    Klem

    SvarSlett
  8. kjempe flott genser på en flott dame:) digger stripene og fasongen. er jo det som er helt inn nå;)

    SvarSlett
  9. Kjempefin genser som sitter som et skudd:D

    SvarSlett
  10. Nydelig genser! Litt sjømann. Hadde forresten akkurat samme problemet med halsen på en genser hvor jeg også "stjal" mønsteret fra en kjøpegenser. Men, det gjør ikke noe på din, syns jeg!

    SvarSlett
  11. du er så utrolig flink og produktiv! kjeme fin genser! sånn en vil jeg også ha når magen min blir like flat som din ;)

    SvarSlett
  12. Utrolig fin genser! Den satt jo som et skudd! Og for en fin utsikt dere har på hytta - heldiggriser:)

    SvarSlett
  13. Kjempefin genser, den så jo helt perfekt ut !!
    Og så fint bilde av deg, helt fantastisk utsikt fra hytta deres.
    Cecilie

    SvarSlett
  14. så fin genser..og så fin dame :)

    SvarSlett
  15. Fin, ska också sy lite åt mig själv one of these days. kanske när jag kommer tillbaks från Sverige. Kommer inte att kunna sy på över två månader, oj vilken abstinens....

    SvarSlett
  16. Jättesnygg!! Tycker att det var en fin halsringning framtill!!

    SvarSlett
  17. Tusen takk:)
    Jeg blir mer og mer fornøyd med genseren, nå som jeg har fått brukt den litt.

    Den var enkel å sy, så damer - det er bare å prøve seg på et plagg til dere selv!!

    LillaBarn, oj to måneder uten symaskin, håper det vil gå bra for deg, og at syabstinenesen ikke blir for stor:)

    SvarSlett
  18. Du tryller fram plagg etter plagg! Jeg vil også ha symaskin på hytta ;) Kul genser!

    SvarSlett
  19. Så flott genser! Skjønner godt at du ble fornøyd med den! Blir omponert over slike som deg som tegner av klær og syr etter!

    SvarSlett
  20. Så fin genser!!! Jeg er imponert over alt du lager! Og denne satt jo som et skudd på deg!! :-)

    -Ingvild

    SvarSlett
  21. Supersnygg! Jag gillar halsringningen fint med det lite rynkade.

    Ps Vilken vidunderlig vacker vy vid er hytta.

    SvarSlett
  22. Kjempefin genser du har sydd til dæi sjøl:) Likte den godt. Passa jo perfekt:)
    Ha en fin helg

    SvarSlett
  23. Snygg! Fin modell på den. Älskar landskapet i bakgrunden. Saknar fjällen!

    SvarSlett
  24. Så fin genseren ble, og søt modell i det fine snøværet:)

    God helg:)

    SvarSlett
  25. Snyggt! Och vilken vy du har bakom dig, helt fantastiskt vackert!!!

    SvarSlett
  26. du passar jättebra i tröjan.
    Och lycklig är du som kan sitta där på verandan och titta ut över fjällen...

    SvarSlett
  27. KNALL FIN !!!!!!!!!!!!OG FOR EN UTSIKT...........

    SvarSlett
  28. fantastisklt snygg tröja! gillar även dressen till din syster i förra inlägget.

    SvarSlett