onsdag 25. april 2012

På gang

Det virker som en evighet siden sist jeg sydde noe.
I dag har jeg ihvertfall fått klippet ut delene til neste prosjekt.
Jeg kjøpte meg en ny sybok i England i påska,
og tester nå første mønster.
Hva det skal bli får dere vente og se!
 I løpet av de tre ukene i England, fikk jeg strikket alt dette.
Nå begynner det jeg synes er morsomt, nemlig mønsterdelen.
Så får vi se da, når denne cardiganen blir ferdig.

Når det gjelder cardiganen i forrige innlegg,
 tror jeg at jeg har bestemt meg for hvilke knapper jeg vil ha.
Nå gjelder det bare å få sydd dem på...
 Stella er snart 3 mnd. Hun blir bare søtere og søtere!
Hun smiler og gurgler og er stort sett fornøyd:)
Her i rosa strikk som min farmor strikket til meg da jeg var baby.
Velkommen til nye følgere!
 Koselig at det er flere som vil følge med,
 selv om jeg ikke er så veldig effektiv med hverken sying eller blogging for tiden.

6 kommentarer:

  1. Fine Stella i dine strikkeklær :)
    Gleder meg til å se hva du tryller fram fra det herlige stoffet - jeg har også slikt stoff, og det bruker jeg med stor "omhu" :)

    SvarSlett
  2. Hon är ursöt! Kul med lite nyheter..

    SvarSlett
  3. stella er superskjønn! ligner både på deg og søstrene sine (så rart..?!)
    synes du har laget masse fint i det siste jeg, hadde ikke rukket det med 3 små jeg nei tror jeg ;)

    SvarSlett
  4. Åååh, så skjønne litla gullet :o)

    Det blomstrete stoffet der e et av mine yndlingsstoffer.
    Har barra et par små biter :o) Blir spennande å sjå ka det blir av det.

    SvarSlett
  5. Så fantastisk mye flott du syr, wow nå ga du meg ikke lite inspirasjon :D Ha en flott og kreativ helg <3

    SvarSlett