torsdag 12. juli 2012

Ut på eventyr

Jeg har fått sydd et lilla leketeppe til Stella.
Mønsteret fant jeg i boka Hand made, som jeg fikk til jul.
Teppet bydde på diverse utfordringer underveis,
men endelig ble det ferdig!
Og rimelig fint ble det også:)
Jeg har brukt forskjellige lilla stoffer,
i kombinasjon med ensfarget lilla.
Stella tester teppet i hagen:)
På baksiden har jeg brukt to baby tepper i fleece,
som jeg har kjøpt på Princess.

Nå blir det sommerferie på bloggen.
Jeg og familien skal ut på eventyr!

Ønsker dere alle en riktig god sommer:)

6 kommentarer:

  1. Åh... Det var et helt fantastisk babyteppe!!!
    Helt spesielt.

    Og så fint bilde av lillesnuppa:)

    SvarSlett
  2. Hvor er det genialt. Det er første gang jeg ser et rundt babytæppe. Men hvorfor skal alting også være så firkantet?

    SvarSlett
  3. Nydelig leketeppe og original fasong. Elsker lilla, så dette var et blikkfang.
    Kom over bloggen din tilfelsig, og har lagt meg til som følger for hit kommer jeg gjerne igjen.
    God ferie :-)

    SvarSlett
  4. Härligt täcke!!

    Hoppas sommmaren var prima :)

    /Mia

    SvarSlett