tirsdag 17. september 2013

Ny start

Vi har flyttet inn i huset igjen.
Hverdagen er igang med barnehage, skole og jobb.
Det gjorde godt å lufte seg i et år,
men nå er det deilig å være hjemme igjen!

En av fordelene ved å tømme huset og flytte,
er jo at man begynner helt på nytt når man skal innrede igjen.
I kjellerstuen der jeg har syrommet mitt har vi flyttet om,
og rommet har blitt så mye koseliger!
Jeg har flyttet symaskinene bort til vinduet. 
Skrivebordet er et gammelt Ikea bord jeg har lånt hos mine foreldre. 
Der er det plass til begge symakinene og en liten del til jentene eller småklipping.
Alle stoff har flyttet inn på nytt, nybrettede og klare til bruk:)
Klippebord i hjørnet,
der symaskinene sto tidligere.
Det gamle syskrinet har jeg arvet etter min farmor,
det er fortsatt fullt av hennes ting.
Kjellerstuen har to funksjoner, syrom og TV rom.
Det går stort sett fint:)
Bokhyllen var tidligere dobbelt så høy og fylte hele endeveggen. 
Nå har mannen tilpasset den under vinduet og sofaen er flyttet til enden. 
Det ble så mye luftigere! Nå mangler det bare litt bilder på veggen.
Utsikten fra symaskinene.
Mannen er igang med å lage ny platting ute:)
Velkommen inn!

Nå som vi har flyttet inn i huset igjen, 
tenkte jeg at jeg måtte flytte inn på nytt i bloggen også!



5 kommentarer:

  1. Så gøy å se at du er tilbake:) Kjempefint på syrommet ditt! Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  2. Vad det ser härligt ut, ditt syrum!/Åsa

    SvarSlett
  3. Så hyggelig å se deg igjen!

    Syrommet ditt er kjempefint. Lurt å ha det i tilknytning til et oppholdsrom - da kan ungene være i nærheten og man trenger ikke å "rømme".

    SvarSlett
  4. Hei :)
    Så fin utsikt du har når du sitter og syr!

    SvarSlett
  5. Ja, nå må du blogge litt:) Håper du har tid til å sy masse flott!

    SvarSlett