tirsdag 29. juli 2014

Strandliv!

Vi har hatt ferie. 
Deilig ferie med tur til Danmark og tid hjemme i Nord Norge.
Vi har hatt masse sol, så ferien har blitt brukt til mye bading, grilling, 
båtturer og møte med venner og familie.
 Det har vært fantastisk!

Før ferien sydde jeg denne strandkjolen til Jasmin,
og den har blitt mye brukt!
Mønster fra Ottobre design 03/2013.
Stoff fra Stoff og stil.
Stroppene er laget av jerseystoff.
Stikken i livet er sydd fast på baksiden med en sikk sakk søm.
Test av kjolen i hagen før avreise.
Mens vi var i Danmark var jeg så heldig å møte denne søte bloggeren.
Et koselig møte med en jeg har "kjent" i bloggverden i 5-6 år.
Ekstra spennende å møtes i virkeligheten da!

Håper dere alle har en fantastisk sommer:)

6 kommentarer:

  1. Kjempefin strandkjole! Tenker den har blitt mye brukt i godværet:-)
    Og så koselig med bloggmøte!

    En fortsatt fin sommer til deg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Dejligt at i har haft en dejlig ferie! Er ferien slut nu? Tak for 'mødet' - det var så hyggeligt at se dig i virkeligheden - og snakke med dig. Tænk at det kunne være så hyggeligt. Håber vi kan mødes igen næste sommer. Knus.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hej Stine, ja det var så hyggelig! Jeg mødes gerne igen næste sommer. Og ja, nu er ferien slut..øv..

      Slett
  3. Sommeren i år har vært helt uforglemmelig :) Og - det er virkelig deilig å være norsk i Danmark. Jeg liker meg godt både der og i Sverige. Å møte bloggere som man har blitt "kjent" med gjennom bloggland har jeg også gjort noen ganger - bare hyggelige opplevelser :)

    SvarSlett
  4. Vilka fina kläder du syr! Fantastiskt fin omgivning har du också. Hur långt norrut bor ni?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:) Jeg bor i Vesterålen, nord for Lofoten øyene.

      Slett