fredag 18. september 2015

Sommerklær til Jacob

Sommer ble til høst,
og både bloggen og syinga har hatt lang ferie.
Disse klærne ble ferdige før sommeren startet, 
og jeg håper nevøen min Jacob har fått brukt dem masse i sommer!
Enkel t-skjorte i kult stoff 
(fra enten Stoff og stil eller Stof2000)
Mønsteret er fra  Meedom boka.
Shortsen har jeg sydd i et mykt og godt dongeri stof.
Alle stikninger er sydd i gult, så de er synlige og gir en fin effekt. 
Mønster fra Ottobre design 03/08

Mens vi i juni og juli ventet på sommeren som aldri kom,
har vi i august og september hatt helt fanastisk vær i nord.
Vi har hatt mye besøk i sommer og vært mye ute,
så symaskinene har stått stille og forlatt i lang tid.
Nå begynner kveldene å bli mørkere og jeg kjenner en kribling i fingrene!
Så pass på symaskiner, snart er det action igjen!!

Håper alle der ute har hatt en fin sommer:)

14 kommentarer:

  1. Takk for koselig kommentar hos meg :) Ja, slikt vær har vi også hatt i sør - dårlig sommer, men nydelig sensommer/oppstart på høsten. Flotte sommerklær du har sydd. Jeg gleder meg til det blir mer action på symaskinen din igjen. Alltid gøy å se hva du tryller frem :)

    SvarSlett
  2. Creations that are made on interesting articles. Resulting in a good article to read
    สล็อตjoker

    SvarSlett
  3. "What an awesome post, I just read it from start to end. Learned something new after a long time
    เซ็กซี่ บาคาร่า "

    SvarSlett
  4. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 1d07be960790e2117279ae97eb582ae8
    numara onay
    website kurma
    sms onay

    SvarSlett
  5. Thank you for your explanation, very good content. 155db25a01a0441d271162b53050dde7
    define dedektörü

    SvarSlett
  6. Thanks for your article. cd123249387aac8747f072893648a9ac
    evden iş imkanı

    SvarSlett
  7. Phenomenal weblog here! subsequent to perusing, I choose to purchase a web blog. Halloween Costume

    SvarSlett