tirsdag 21. september 2010

I det romantiske hjørnet..

Ja innimellom retrostoffene har jeg noen søte blomsterstoff også!
Så til årets Håndtverksdager har jeg laget omslagskjolene i mer romantisk stil.

Gynther har gode mønster på omslagskjoler.
Stoffet er et tidligere gardin.


Og er man i det romantiske hjørnet, ja da hører vel litt blonder hjemme også?
Ermene har fått rosa blonde og et sikk sakk bånd til pynt.
Noen andre som er klare for litt romantikk, hi, hi??

Og takket være Bare Wunderbar, har bildene fått en liten make over før publisering:)
Så lett alt er når man bare vet hva man skal trykke på!!

Jentene sover og mannen er dratt på fotballtrening, så jeg føler syrommet kaller!
Ha en strålende kveld alle sammen:)
Posted by Picasa

11 kommentarer:

  1. Å den kjolen var nydelig!!!! Nå har jeg fått rapport hjemmefra at stoffene ligger og venter på meg hjemme på kjøkkenbordet. Plutselig begynte Svimelaura å glede seg til å komme hjem:-)

    SvarSlett
  2. Oioi, den kjolen var bare rålekker!

    SvarSlett
  3. Vilken underbar klänning! Jag gillar också det romantiska!

    SvarSlett
  4. Der va hu i det romantiske hjørna ja :o)
    Vakkert!!!

    Liiitt langt å reise for å treffes kanskje ja, men tanken e god, hih :o)

    SvarSlett
  5. så utrolig nydelig.. du syr så mye fint. de siste 3 innlegga er jo utrolig lekket tøy.. skulle ønske jeg fikk tid til litt sying. men dagene bare flyr

    SvarSlett
  6. Så godt at dere liker litt romantikk dere også:)

    Svimelaura, godt å høre at stoffene er kommet fram, håper du blir glad for dem:)

    SvarSlett
  7. Hei Siri !!
    Nydelig kjole, vi trenger helt klart litt romantikk.
    Jeg har en 7 åring i huset som ikke sovnet før 21.30 i går, det er litt frusterende for en syglad mor.
    Og det utrolig hva man kan gjøre med bildene, spesielt kjekt nå fremover når ikke det er så lyst ute lenger.
    Ha en fin dag !!
    Klem

    SvarSlett
  8. Nu förstår jag att du bytt blognamn:)

    SvarSlett
  9. Utrolig søt denne her...*smiler*..
    Klem :O)

    SvarSlett
  10. Helt ljuvlig! Även den i förra inlägget är bara sååå söt!

    SvarSlett