fredag 31. desember 2010

Godt nyttår!

Siste dag i 2010. Tid for ettertanke og refleksjon, og kanskje litt fest??
Etter nesten to uker hos svigerforeldrene mine i England,
er vi snart klare for å reise hjem igjen.
Men først skal vi feire nyttår. På 60-talls fest med venner,
mens jentene blir igjen hos svigers.
Vi har kjøpt klaer i bruktbutikk, og er klare for en morsom kveld!
Før jul fikk jeg strikket og tovet disse fire par tøflene, som nå varmer mine tre svigerinner og min ene søster. Har enda ikke fått laget et par til meg selv, det får bli et av prosjektene i det nye året!

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer, alle nye bloggvennskap og
all inspirasjon som finnes i denne bloggverden.

Tusen takk til alle som har kjøpt klær av meg i løpet av året,
det setter jeg stor pris på.

Ønsker dere alle et rigtig
GODT NYTTÅR!

7 kommentarer:

  1. Godt nytt år!
    Klem Fredrikke :O)

    SvarSlett
  2. Åååå..de så god ut! Takk for at du deler din inspirerende og kreative side med oss:)) Håper du får et GODT NYTTÅR<3

    SvarSlett
  3. Hei Siri! Du lage masse flotte ting til stor inspirasjon. Æ e en ivrig følger og glede mæ til fortsættelsen. Godt nytt år tel dæ og dine også!

    SvarSlett
  4. Åhhh vilka underbara tofflor!!! Vad kul det låter med 60-talsfest!!! Vill ju se er i kläderna:) Gott nytt år på er!!!

    Kram H

    SvarSlett
  5. Utrolig imponert over alt du får tid til å sy og strikke - det er kjempeflotte ting. Godt Nytt år!

    SvarSlett
  6. Kjempesøte tøfler du har laget! :)

    SvarSlett
  7. Heisann, og godt nytt år!
    Flott blogg du har, jeg gleder meg til å følge med deg videre:)
    Hilsen fra Andregasellen:)

    SvarSlett