torsdag 5. mai 2011

Pimp my camera!

Vårt lille kamera hadde et svart og kjedelig etui, som begynte å bli ganske så slitt.
Så før avreise til England fant jeg ut at jeg skulle friske opp kamera etuiet litt.
Og friskt og fargerikt ble det da!

Fint rødt kløverstoff utenpå, og rød/oransj frotte inni.
Strevde litt med å få kantbåndet pent,
så er ikke 100% fornøyd med det.
Men, men, det funker!

Jeg vet ikke hvordan dere andre syere har det,
men jeg sliter alltid litt med å komme igang igjen
 med syingen etter en lengre stopp.
Nå har jeg ikke sydd på over tre uker,
så kanskje det er på tide å komme igang igjen??

Har et par bestillinger liggende (beklager ventingen her..),
samt at jentene trenger litt diverse.

Men selv om jeg ikke har sydd har jeg ikke sittet uten arbeid i hendene.
Jeg er bitt av strikkebasillen for tiden,
og holder på med en kardigan til Jasmin.
Må bare få den ferdig først..

5 kommentarer:

  1. Finfint etui med herlig fargekombinasjon! Og skjønner veldig godt hva du mener med å skulle komme igang igjen. Sliter med akkurat samme selv. Og det rare er at når man først kommer i gang da, så skjønner man ikke hvorfor man ikke bare begynte før... Lykke til ihvertfall :) Gleder meg til å se resultatet!

    SvarSlett
  2. Så fint og personlig etui! Syns det ser ut som du greidde det fint, eg! :)

    Og når det gjeld å komme igang, så er det vel med syinga som med mykje anna. Trening eller blogging, for eksempel.. ;) Vanskeleg å komme igang etter opphold! :) Men eg er sikker på at du greier det heilt fint!

    Eg skal prøve å sy litt no.. Skulle ønske eg også hadde syrom!! :)
    Ha ein fin kveld!

    SvarSlett
  3. hei på dæi
    så fin kameraetui. Koselig med en litt mer personlig ja:)

    SvarSlett
  4. ja jeg kjenner meg såååå igjen!!
    litt tregt å komme seg skikkelig igang igjen!Selv om lysten er der,er det bare litt lite "drive" liksom!
    men denne ble riktig så søt!har lenge hatt på planen å sy ei veske til speilreflekskameraet mit.........men det blir alltid dyttet bak på lista.......hmm-fristet å lage et når jeg ser din personlige vri!!!

    lykke til med alle syprosjektene!Du kommer nok skikkelig igang igjen skal du se!!

    SvarSlett