mandag 2. mai 2011

Vinnerlykke!

Litt før påske var jeg så heldig å vinne en give away hos Namaste,
den fine duken hun har laget!

Jasmin tok den straks opp på rommet sitt,
og erklærte at det var den fineste duken hun hadde sett!!
Så masse fine rosa retro stoffer, og så søt duk.
Og ekstra stas at det var nettopp Namaste som hadde laget den,
for hun er en av de få bloggerne jeg har møtt i virkeligheten -
på bloggpicnic i Århus sommeren 2010.

Så tusen, tusen takk Namaste for den flotte duken du har laget:)

Og tusen takk for alle lykkeønskeningene i forbindelse med boka!
Jeg gleder meg så utrolig til å se den,
er helt sprekkeferdig av nysgjerrighet:)

3 kommentarer:

  1. Urläcker duk!!! Måntro Jasmin lade sina vantar på den direkt:)

    SvarSlett
  2. Så kjekt at det flat i smak hos na :o)

    Og gratulera sååå masse med oppskrift i boka!
    Glede meg te å bla i den,for ja; sjølsagt ska eg kjøpa den ;o)

    SvarSlett
  3. Den var fin! Hoppas hon blev glad!

    SvarSlett