fredag 30. september 2011

Muffins??

Husker dere denne kjolen?

Jasmin likte den godt og har brukt den en del.
Det nederste stoffet var desverre av den litt utvaskede og slitte typen,
 og til slutt endte det med en stor revne bak.

Nå er det ødelagtee stoffet klippet bort,
og erstattett med et søtt muffins stoff fra Stof2000.
Kjolen har også fått en lomme foran.

Jasmin er fornøyd med at kjolen igjen kan brukes:)

 
Det bllir ikke så mye sy tid på meg nå.
I tillegg til trøttheten - som ikke gir seg -
har jeg også noe vondt i bekkenet.
Men den lille tiden jeg har foran maskinene nyter jeg!

6 kommentarer:

  1. Just det där att fixa sånt som gått sönder tycker jag är svårt att få lust med... du gör det. Och så fint sen! Hoppas tröttheten ger med sig. Skön helg!

    SvarSlett
  2. oh, så fin klänning! Jag diggar verkligen din retro vintage stil.
    Ha det gott!

    SvarSlett
  3. Kjempekoselig kjole! Pass på å begynne å trene nå da, før bekkenplagene blir for plagsomme, så kan du holde det i sjakk. Lykke til videre i graviditeten! Blei mye strikking på meg selv mot slutten av graviditeten, liggende i sofaen oppstøttet med puter:). Godt å føle at en får utnytta sofatida litt!:).

    SvarSlett
  4. Så lurt å fikse kjolen slik at den fortsatt kan brukes!
    Kjenner meg igjen i det med plagene i svangerskapet. Jeg hadde kraftig bekkenløsning i andre svangerskap, men i tredje begynte jeg å gjøre øvelser tidlig for å styrke bekkenet (fikk av fysioterapeut) og det hjalp godt. Men -trøtthet den kommer man ikke bort fra...Det pleier jo å bedre seg i andre trimester...
    Fin helg til deg :-)

    SvarSlett
  5. Smuk kjole og smuk model:-)!

    SvarSlett
  6. Så flott kjolen ble med nytt skjørt. Kjempekoselig stoff med muffinser på da :)

    Ha en koselig søndag!

    SvarSlett