fredag 22. november 2013

Ny veske

Fredag igjen!
Denne uka har jeg fått sydd litt,
og det gjør meg så glad!
Først ut er denne veska. 
Kan ikke engang huske sist jeg lagde en veske etter dette mønsteret,
 så det var på tide!
Gøy å lage en igjen,
i ny fargekombinasjon.
 Vesken har gult retro stoff øverst og til hank,
samt på lomma inni.
Foret med gul bomull.
Selve vesken er i en kraftig brun kordfløyel.
En oransje tittekant er detalj mellom det gule og det brune.
 En titt inni.
Glidelås til lukning.
Vesken er sydd etter mønsteret som var med i boken
Made by me.
Nå håper jeg bare damen som finner denne under juletreet blir glad for den:)

4 kommentarer:

  1. Så fin, elsker de fargene sammen :)
    God helg!

    SvarSlett
  2. Superfin veske!! Det MÅ jo være stas å få noe sånt i julegave :-)

    SvarSlett
  3. Nydelig veske! Kan ikke tenke meg annet enn at mottakeren blir meget fornøyd når hun åpner julegaven :)

    SvarSlett
  4. Altså hvor er du dygtig. Nu har jeg set flere af dine indlæg igennem og sikke du kan :)
    Har straks meldt mig til her så jeg kan holde øje med dig.
    kh Libbie

    SvarSlett