fredag 17. oktober 2014

Kul glitterkjole!

Oj, der gikk visst halve oktober uten innlegg fra meg.
Men selv om jeg ikke får blogget så hyppig, så har jeg fått sydd litt.
Jeg har blant annet fått laget den kule glitterkjolen til Jasmin,
som jeg laget en testkjole av her.
 Jeg laget halsåpningen litt mindre enn på testkjolen.
Skjørte delen laget jeg ut fra hoftevidden til Jasmin,
så den skulle sitte fint på henne.
 Kjolen ble både glitrende og kul den!
Mønsteret er fra Alt om Håndarbeide 06/13.
Stoffene kjøpte jeg i Danmark i sommer,
de er enten fra Stof2000 eller Stoff og stil -
jeg husker dessverre ikke hvilke jeg kjøpte hvor..
 Bildene er tatt for et par uker siden
(ja så effektiv er jeg med blogginnleggene!)
på hytta til mine foreldre.
Ikke så verst et sted;)
Ønsker dere alle en strålende dag.

2 kommentarer: