tirsdag 30. september 2014

Pute med vårstemning

Sukk. Det er vel bare å innse at jeg ikke får brukt så mye tid foran dataen for tiden.
Kameratet virker ikke lenger og mobilen tar fryktelig dårlige bilder.
Tiden blir brukt andre steder,
og bloggen blir forsømt. 

Det fine er at jeg har kreert både det ene og det andre.
Så nå skal jeg prøve å få tatt bilder av alt
så jeg kan holde liv i bloggen.
Denne puten sydde jeg tidligere i høst.
Den gir nok mer vårstemning enn høstfølelse,
men, men. Kanskje vi trenger litt blomster på høsten også?

Stoffene fikk jeg av en av min mors venninner. 
Hun ringte en dag og sa hun hadde noe stoff og gamle klær liggende,
som jeg kunne få hvis jeg ville ha.
Og det ville jeg gjerne:)

Håper dere alle har en fin høst!

2 kommentarer:

  1. Herlig grønn og vårlig pute som absolutt kan friske opp litt i høstmørket!
    Takk for hyggelig kommentar! Alt bra her:-)
    Kjedelig at ikke kjøkkenpliktene blir like lyse som kjøkkenet;-)

    SvarSlett
  2. Heisan Siri
    Vi trenger litt vårstemning på mørke høstkvelder! Så fresh og saftig pute! Så herlig at du prøver å holde liv i bloggen, gjør det jeg også. Koselig å se at noen av de gamle traverne er still going strong!!!
    Tusen takk for koselig hilsen og søte ord! Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett