fredag 23. januar 2015

Sett til Stella

Som jente nr tre i huset er det ikke så ofte Stella får nye klær.
Men til jul fikk hun et sett jeg hadde laget til henne.
Vesten er en Bella topp fra heftet
'Babystrik på pinde 3'
Strikket i Alpacca ull og med en liten elefantknapp.
Søtt mønster som er rimelig enkelt å strikke.
Til vesten laget jeg et skjørt.
De stripete stoffene har min mor kjøpt for mange år siden.
Blomsterstoffet er fra Stoff og stil.
Mønsteret til skjørtet og lommene er eget.
Et fint sett som allerede har vært mye i bruk:)

3 kommentarer:

  1. Det var kjempefint! Nydelig sammen; nå ble jeg inspirert til å finne på et kombisett av strikk og søm.

    SvarSlett
  2. Så fint! har også strikket en Bella, som ble litt stor og nå kom jeg på at den er bloggbortglemt, veldig fin med skjørtet!

    SvarSlett