mandag 12. januar 2015

Yogamatteholder

En av julegavene i år var en yogamatteholder til min svigerinne.
Hun fikk en lignende en for 5 år siden.
Denne var nå ved å være utslitt,
det tar jeg som et godt tegn på at den falt i smak!
I tillegg savnet hun en lomme til å ha mobil og nøkler i.
Yogamatteholderen med yogamatten inni.
Usynlig lomme med nøkkelholder og med plass for mobilen.
Lommen har jeg laget mellon de to stofflagene.
Designet er enkelt. Et rektangel som rulles rundt yogamatten,
og som festes med borrelås.
Skulderstroppen festes foran med borrelås,
så lengden kan reguleres.
Begge stoffene er gjenbruksstoffer. 
For at yogamatteholderen skal få litt mer hold,
 har jeg sydd et lag vatt (husker ikke hva det het!) inni.
Design og ide er mitt eget.

Nå håper jeg denne også blir godt brukt og utslitt:)

2 kommentarer:

  1. En kjekk beholder til å bære matten med seg. Likte kjempegodt stoffene også - brunt og retro :)

    SvarSlett
  2. Kjempesmart og stilig! Og så koselig med gaver som blir så godt mottatt :)

    SvarSlett