mandag 19. mars 2012

Amy Butler + hjerter = sant!

Mandag morgen.
Far i huset har tatt med de to største jentene til skole og barnehage.
Stella har sin første lille dupp,
og jeg nyter stillheten med en kopp te.
Ute skinner solen og vi har deilig vintervær.

Stella har begynt å sove et par timer ute i vognen om formiddagen.
Fin tid til å sy litt, og det nyter jeg:)

Før helgen fikk jeg sydd enda en tunika til Jasmin -
nå skal jeg snart sy noe annet også!

Mønsteret er det samme som denne,
jeg har kun endret ermene noe.
Det storblomstrede stoffet er designet av Amy Butler,
jeg synes hun har helt fantastiske stoffer!
Det brune stoffet med hjerter er fra et gammelt gardin. 
 
Neste prosjekt er ny vårjakke til Sophia,
så får vi se hvor mange formiddager det tar før den blir ferdig:)

Ha en fin dag!

14 kommentarer:

  1. Så fiiin!
    Så skjønn litle jenta di e og da.
    *smelt*

    Eg og Rockefår kose oss samen me ja :o)
    Det e så kjekt med nåken som har samme interesser.

    Ha ei strålande dag snuppa og kos deg med syinga.

    SvarSlett
  2. Kjempe fin!!
    Kos deg med en ny uke,
    her er det vår...med sol, blå himmel og vi har dunnet hestehov!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så fin den var!!

    Freshe og gøye farge- og stoffsammensetninger :)

    SvarSlett
  4. Hvor er den dog bare flot. En rigtig pigedrøm. Jeg er vild med brun og lyserød sat sammen.

    SvarSlett
  5. Så nye fint du har sydd den siste tiden! Herlige vårplagg :) Og så skjønn lille stella er <3

    SvarSlett
  6. Hvor er den smuk, Siri. Jeg skal til at sy mig selv en kjole i samme Amy Butler design - dog en anden farvevariant.

    Kram

    SvarSlett
  7. Nydelig! Amy Butler-stoffene er kjempefine, ja!

    SvarSlett
  8. Aldeles nydelig - enig med deg at Amy Butler er bra, men de brune hjertene var også fine!

    SvarSlett
  9. Kjempesøt bluse - brunt er fint sammen med rosa så det ikke blir for søtt liksom :)

    SvarSlett
  10. Kjempefin tunika, jeg heller litt til hjertene som min retrofavoritt jeg da;-)

    Sove et par timer - så fantastisk! Her hjemme er jeg fornøyd hvis ho sover en halvtimes tid, ofte avbrutt, på formiddagen. Helst vil hun trilles, så hun sover jo på transportetappene til skole og barnehage.
    Men jeg hadde kanskje fått gjort litt hvis jeg var effektiv her og der...men det er jeg ikke.

    Du skulle nok likt deg godt sammen med Namaste og meg. Dert er jo knallkjekt å treffe andre "gærninger"!

    Gode og fine dager ønskes deg!

    SvarSlett
  11. Nydelig tunika i herlige farger !
    Ha en fin dag !
    Klem

    SvarSlett