fredag 23. mars 2012

Vårjakke til Sophia

Mens Stella sover om formiddagen,
 har jeg fått litt tid til å sy.

I løpet av uka har jeg fått sydd denne vårjakken til Sophia.

Elefantstoffet er fra Stof2000,
en litt kraftig bomull som passer ypperlig til jakke.
Mønsteret er fra Ottobre design 01/12.

Jakken har mange fine detaljer,
som rynk ved skuldrene både foran og bak,
strikk i midjen og ved ermene,
 lommer, krage og knapper til lukning.
 

Inni er jakken foret med hvit og rosa stripet bomull.
Jeg har brukt rosa og røde knapper,
mest fordi jeg ikke hadde nok av en farge!
Stilig ble det da:)

Jakken passet perfekt,
og Sophia ble glad for den:)
 
Ønsker dere alle en strålende helg!

29 kommentarer:

  1. ................ Hvor er måpeknappen??? Så lekker :)

    God helg til deg :)

    SvarSlett
  2. Åh den är ju alldeles underbart fin!

    SvarSlett
  3. Den fineste vårjakken!!
    Du er altså SÅ flink!
    Du inspirerer:)

    SvarSlett
  4. Wow for en flott jakke!!!
    Supert håndarbeid!!
    Takk for inspirasjon til nye syprosjekter, selv om jeg ikke er i denne vansklighetsgraden her ;-)

    God helg til dere <3

    Nina

    SvarSlett
  5. Jentene dine må ha landets flotteste garderober - du er bare så flink og det du gjør blir så BRA:)

    SvarSlett
  6. OMG! Jeg er målløs! Den er perfekt. Så flink du er!

    SvarSlett
  7. Kjempe fin jakke du har sydd :O)

    SvarSlett
  8. virkelig flott!! du er bare så dyktig!
    skjønne detaljer, og supersøtt elefant stoff!

    SvarSlett
  9. Så superfin jakke :) Og den satt jo som et skudd også :) Flott gjort og god helg til alle :)

    SvarSlett
  10. Fantastiskt fin! Hoppas ni har lika fint vårväder som vi har. Skön helg!

    SvarSlett
  11. Det var en flott jakke - veldig forseggjort :) Nå må du vel sy ei til den andre jenta di også? Slik er det her: Har jeg sydd noe til den ene, så vil den andre også ha :)

    God helg :)

    SvarSlett
  12. Så flott jakke, fint snitt og fint stoff!

    hei hilsen Mari

    SvarSlett
  13. Men oj!! helt fantastisk jacka, de snyggaste jag sätt på länge.

    SvarSlett
  14. Å så nydelig jakken var! :-) Lille,skjønne Sophia var kjempesøt i den :-)

    Klem fra Trude :-)

    SvarSlett
  15. Wow! Dette er ei av de nydeligste jakkene jeg har sett!
    Passet perfekt til fine jenta :)

    Bondekåna

    SvarSlett
  16. Åhh, så utrolig supersøt jakke!! :)

    klem fra swimzy
    http://swimzys-hobbyblogg.blogspot.com/

    SvarSlett
  17. Ååå-utrolig flott jakke!! Den var så fin på den søte jenta di :-)

    SvarSlett
  18. Å den var flott!! Du er så god!

    SvarSlett
  19. WOW!!!

    Den var fantastisk flott!
    Imponerende håndarbeid, og så herlige farger og mønstre...!

    Heldige snuppa som kan gå våren i møte med denne :)

    SvarSlett
  20. Den er kjempe kjempe fin! Fatter ikke at du får tid.

    SvarSlett
  21. Åh, helt NYDELIG!! Jentene dine er kjempeheldig som er en så flink mamma som deg!

    SvarSlett
  22. Utrolig herlig jakke med nydelige stoffer!
    Deilig å få gjort litt når den lille sover:).

    SvarSlett
  23. Fantastisk!!! Jeg bøyer meg av beundring.

    SvarSlett
  24. Vilken fin jacka! Jag sydde en av samma mönster men det var härligt att se den dy sytt! Vilken skillnad tyget gör! Kika på min om du har lust. www.whimsy.blogg.se

    SvarSlett
  25. WOW! Råfin! Du er så dyktig altså!!!

    SvarSlett
  26. Den var veldig fin! Imponert altså!!!

    SvarSlett