fredag 30. mars 2012

God påske

Jeg har laget to kjoler som skal pynte to jenter i sommer.
Ja for jeg merker at kjolene i rosa og gult
 får meg til å lengte etter sol og varme!

Mønsteret er eget og stoffene er alle gamle dynetrekk.
 

Kjole nr to er sydd av de samme stoffene, men i ulik rekkefølge.
Bare for å gjøre dem like men litt ulike. 

Hvem som skal få disse kjolene kan jeg ikke røpe enda,
siden de ikke har forlatt huset her! 
 
Jeg merker at tiden foran dataen ikke er øverst på prioriteringslisten i disse dager,
så jeg er ikke så flink til å få tittet forbi andres blogger og legge igjen kommentarer.

Da varmer det ekstra at så mange legger igjen hyggelige kommentarer hos meg.
Tusen takk for det!
Det er så gøy å høre at jeg kan inspirere andre og at dere liker det jeg lager.


Nå tar jeg påskeferie fra bloggen,
håper på litt sol og god tid med familien.

Ønsker dere alle en riktig

GOD PÅSKE



15 kommentarer:

  1. Utrolig skjønne! Superheldige de som får disse!

    SvarSlett
  2. så utrolig fine kjoler :) skikkelig sommerplagg!

    SvarSlett
  3. Skjønner kjoler - de blir nok godt mottatt :)
    Fin helg til deg :)

    SvarSlett
  4. Skikelig søte og sommerslige! Herlige stoffkombinasjoner og mønster!

    SvarSlett
  5. Kjolene er kjempesøte! Og stoffene passer veldig godt sammen. God påske!

    SvarSlett
  6. Hvor dejligt at finde din blog - jeg kan se at den er lige noget for mig. :))

    Det er nogle meget smukke kjoler du har syet - utrolig smukke. Jeg kan lige se søde sommer piger i de flotte farver. :)

    SvarSlett
  7. Så flotte kjoler. Nydelige farger og ser jo ut som en flott modell :)

    Jeg har en påske give-away på bloggen min så kom innom og bli med da vel :)

    SvarSlett
  8. Så fina tjejer det blir i påsk! Ursöta klänningar i härliga färger!

    SvarSlett
  9. Jag har bläddrat en stund hos dig och tittat på så många fina saker som du sytt. Så kul för barnen att ha helt egendesignade kläder!

    SvarSlett
  10. Så fine :D


    Vi har en give-away på gang. Kom innom oss og bli med da vel :)

    SvarSlett
  11. Eg har ikkje oppdaga bloggen din før nå, og eg har verkeleg gått glipp av noko, skjønar eg! Så mykje flott du syr, veldig inspirerande!

    SvarSlett