fredag 2. mars 2012

Jeg har sydd!!

Endelig har jeg sydd litt igjen!
Jeg fikk klippet delene til denne tunikaen for et par uker siden.
Så har de ligget der og ventet.
Men nå, nå har jeg fått sydd denne tunikaen til Jasmin.

Mønsteret er fra Ottobre design 01/2012.
Syns modellen var søt, og stoffene likeså.
Perfekt tunika til Jasmins lilla leggingsbukser:)

Ellers styres dagene mye av Stella, når hun ammer og når hun sover.
Vi er så heldige at hun legger seg i åtte- ni tiden på kvelden,
rene luksusen!

Ønsker alle en riktig god helg:)

15 kommentarer:

  1. Åh, så söt!/ Very cute! :)

    SvarSlett
  2. Nydelig tunika !
    God helg til dere !
    Klem

    SvarSlett
  3. Så fiiiin!
    Eg like så godt det du syr altså. Flinka!

    SvarSlett
  4. Så deilig med friske farger!

    SvarSlett
  5. Kjempefin - herlige farger :)

    SvarSlett
  6. Fine farver sat sammen. Den er bare rigtig sød.

    SvarSlett
  7. Åh herlighet så skjønn den var! Både tunikaen og fargene og stoffet. Godt jobba! Skulle ønske jeg hadde en slik selv. :)

    SvarSlett
  8. Flott tunika du har sydd!
    Eg har faktisk nettopp vore innom ein annan blogg der det same fine, grøne stoffet var brukt til ei pute.

    SvarSlett
  9. God week-end.
    Fik du den lille pakke til Stella og pigerne?

    SvarSlett
  10. Underbart fin tunika! Så fina färger och modell.

    SvarSlett
  11. Superfin!!! Härlig tygkombo som vanligt:) Sött med puffärm och knäppningen fram. Jasmin ser mycket nöjd ut:)

    SvarSlett
  12. Hallo
    Kjempefin blogg du har. Jeg vil bare tipse deg om at jeg har en nettbutikk med veldig rimelige stoffer av mange typer. Håper du har lyst å ta en titt innom. Hilsen Tone i Heimefronten

    SvarSlett
  13. Kjempesøt tunika:-) Gratulerer så mye med enda ei jente også:-) Hilsen Anne Lise

    SvarSlett
  14. NYDELIG! Har tenkt litt på å sy av mønsteret selv, og dette var virkelig til inspirasjon:)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett