lørdag 19. juni 2010

På fest i Tromsø!

Vel hjemme etter noen hektiske dager i Tromsø! Så fantastisk å få være med og feire min søster som nå er ferdig utdannet lege! Og er det fin fest, ja da må man ha en fin kjole. Hadde lenge planlagt denne kjolen. Den har hengt på prøvedokke Diana i over en måned, uten å bli ferdig. Det måtte nemlig sprettes, og det liker jeg ikke å gjøre. Så prosjektet ble utsatt, helt til siste kveld før avreise. Typisk nok!
Men ferdig ble den!
 

Marimekko stoffet har jeg kjøpt lokalt. Det andre stoffet er et dynetrekk som min søster kjøpte til meg på Lagerhaus i Stockholm.
Beltet kjøpte jeg på denne turen.
Mønsteret er fra Ottobre design 02/2010.
 

Og en liten festveske måtte jeg jo ha! Mønsteret er eget og stoffet er kjøpt samme sted som beltet.
 

Ble veldig fornøyd med kjolen, den satt bra både bakfra...
 
Posted by Picasa

...og forfra!
Gøy med fest, men også veldig deilig å være hjemme igjen!
Ha en fortsatt fin helg:)

27 kommentarer:

  1. det var kjolen sin det!!!
    ha en flott helg!

    SvarSlett
  2. Vilken snygg klänning! Jättefint med det röda skärpet och väskan!

    SvarSlett
  3. Jätte snygg klänning och härlig väska!

    SvarSlett
  4. Knallfint!! Veldig imponert!

    SvarSlett
  5. Stilig, stilig! Og kult med rødt belte + hjertevesken. Bra når festklær har noe søtt og sjarmerende over seg (og ikke bare er stivt og høytidelig).

    SvarSlett
  6. Knallfin!! Og herlig med de røde detaljene!

    SvarSlett
  7. Såååå snygg klänning! Hoppas festen var kul.

    SvarSlett
  8. WOW så snyggt! Den sitter ju perfekt ju! Å skärpet och väskan är så bra till också!!

    SvarSlett
  9. Utrolig flott kjole, Siri!!! Satt jo som et skudd.

    SvarSlett
  10. OMG! Så fin kjole, den sitter jo som et skudd til deg! Skjønner godt du er fornøyd med den;) Vesken er jo prikken over i`en da:-))
    Klem -Irene-

    SvarSlett
  11. For en stilig kjole, for ikke å snakke om vesken! Gratulerer med din søster!

    SvarSlett
  12. Wow, helt underbara!!! Sitter perfekt på!

    SvarSlett
  13. Så stilig kjole! Utrolig sprek du er som syr til deg selv også! Det synes jeg er litt skummelt.. Men flott ble det i allefall! Grattis til søsteren din - been there, done that!

    SvarSlett
  14. Bedårande, och så underbart stillig, du är drottningen, vet du!

    SvarSlett
  15. Men oh my god Siri!!! Vilken underbar festklänning!!! Den sitter som en smäck på dig och sen har du ju ackompanjerat den med helrätta assecoarer såsom bältet och den egenhändigt gjorda supersöta lilla väskan! Superfin är du:)

    SvarSlett
  16. Tusen takk skal dere ha!
    Jeg ble også veldig fornøyd med kjolen og vesken, og festen var topp!!

    SvarSlett
  17. Åh, så fin du är i din nya klänning.

    SvarSlett
  18. Så jättefin klänning jag gillar modellen en av mina favorit modeller för vuxna.

    SvarSlett
  19. WOW- du er så smuk i dit nye tøj- cool. tillykke med søsteren.
    endeligt langt om længe er eksamne afsluttet, pyha. nu er der 4 arbejsdage tilbage og så står den på ferie- jeg glæde mig enormt. solen skinner langt om længe igen- det har regnet, blæst og været såååå koldt.
    håber i alle har det godt:)
    knus kirsten

    SvarSlett
  20. Åh vilken fin klänning!! superfint med det röda bältet till, i like!!

    SvarSlett
  21. Stilig kombinasjon av mønster & prikken over i'en med det røde beltet!

    SvarSlett
  22. Grymt läcker klänning! Sitter som en smäck!

    //Lina

    SvarSlett
  23. Hehe, så morsomt.. Satt og surfet fra den ene bloggen til den andre, du vet, og plutselig var det en blogg med et bilde som jeg dro kjensel på... og så så jeg at det var søstra til A-S! :-) Enig, festen var knall;-), og kjolen din var virkelig flott, også "live". Veldig fint det andre jeg har sett her inne til nå, skal se videre på bloggen din straks, men måtte bare gi et lite vink først:-) Hils A-S, hilsen RuthT. :)

    SvarSlett
  24. Lekkert, Siri! Kul kjole på kul dame.
    Terningkast 6

    SvarSlett