søndag 6. juni 2010

Søte barn

Jeg setter veldig stor pris på alle bestillingene jeg får. Syns det er helt fantastisk at andre også liker det jeg lager.

Og gleden er stor når jeg får mail med bilder av mottakere!
Se bare disse søte barna i klær fra Siris design:
 

Søt jente i kjole lik denne.
 

Lillebroren har på denne buksa.
 
Posted by Picasa


Tusen takk for de fine bildene!
Og tusen takk til alle dere som tar dere tid til å legge igjen kommentarer, det gjør meg så glad:)
Håper dere alle har hatt en fin helg!

11 kommentarer:

  1. Så gøy å se klærne i bruk:-) Skjønner godt at du har mange bestillinger. Du er superflink! Alltid gøy og inspirerende å se det du lager.

    Klem

    SvarSlett
  2. Ja, det er det bedste at se ens kreationer i brug - det er jeg enig i! Og dejligt, du får bestillinger og kan blive ved med at have lysten til at producere. Jeg selv kørte lynhurtigt surt i bestillingsarbejde, og vil helst sy op først og sætte til salg bagefter nu. Men som køber er det jo fantastisk, man bare kan bestille! :)))

    SvarSlett
  3. Så underbara!! Både barn och kläder!

    SvarSlett
  4. Söta barn i underbara kläder!!! :-)

    SvarSlett
  5. Herlige barn i sine flotte nye klær =D

    SvarSlett
  6. vilka gullungar i fina kläder :)

    SvarSlett
  7. Så søte klær og bilder !!
    Skjønner godt at du har mange bestillinger, du lager så mange fine og herlige ting.
    Har hatt en liten bloggpause og all kreativitet er som blåst vekk, men den kommer nok snart igjen.
    Ha en fin kveld !
    Cecilie

    SvarSlett
  8. morro at det kommer mange bestillinger siri. Min datter er super glad i kjolen sin og har fått maaange kommentarer om hvor fin den er og mange som lurer på hvor den er kjøpt. stå på.. håper du aldri mister symotivasjonen :o)

    SvarSlett
  9. Åh ja, syns det er så gøy å se bilder på andre barn enn mine egne!

    Helle, indtil videre syns jeg det er flot med bestillinger, det resulterer jo tit i nogle andre kombinasjoner end hvad jeg selv ville valgt:)

    Cilipus, gleder meg til du er tilbake! Syns det er så fantastisk å kikke forbi ditt fargerike syunivers:)

    Tika, åh så glad jeg blir for å høre at dere liker kjolen - det varmer:)

    SvarSlett