mandag 21. juni 2010

Pute og publisitet!

Jeg holder på å lage nye sofaputer. 7 stykker i alt, som endelig skal få nye og fargeglade trekk. Har lenge tenkt på det, og endelig er forny-pute-prosjektet igang.
Først ut er denne lille fargeglade puten som hører til i en blå stol. Den frisker herlig opp!
Har valgt å bruke ulike stoffer på forsiden, og litt bånd til pynt.
 

Baksiden består av ett stykke stoff.
Lukkes med trykknapper i bunnen.
 

 

Og så noe morsomt! Bloggen min er nevnt i et blad for første gang!!
Bladet heter Mamma, og kom ut i dag. I bladet er de blant annet en kjempefin reportasje om huset til Therese. Therese har bloggen Thea`s Mania, og sist i reportasjen nevner hun noen blogger, deriblant min:)
Ja, det må vel være lov til å være litt stolt, siden det er første gang, hi, hi?!


 
Posted by Picasa

26 kommentarer:

  1. Herlig pute! Litt sol inn i stua med den der!
    Og gratulerer med berømmelsen...så gøy ;-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Så gøy! Kjekt med litt PR:-) Og det har du virkelig fortjent - du er superflink!
    Herlig og fargeglad pute du har laget!

    Klem

    SvarSlett
  3. Varm/"solig" og fin pute. Perfekt til den mørke stolen!

    Klart du skal være stolt og glad - gratulerer med den "nye statusen"/ publisiteten - det er jo god reklame, og vel fortjent!

    SvarSlett
  4. Så fine puter da!! skikkelig stilig ble de:)
    og gratulerer med omtalen, så gøy da!! kjekt å "bli lagt merke til", og vel fortjent!
    Ha en super kveld videre:)

    SvarSlett
  5. Underbara kuddar!!! Har själv länge tänkt pigga upp soffan med lite nya kuddöverdrag...men har inte kommit längre än att jag tagit av de gamla fuddfodralen...så nu har kuddarna legat vita och tråkiga där i soffan alldeles för länge...får ta tag i det nu. Tack för påminnelsen:) Otroligt kul med publicitet. Grattis!!!

    SvarSlett
  6. Nydelige stoffer som du har satt sammen på en super måte :) Det orange og gule er en klar favoritt hos meg! Og klart du skal være stolt av omtale i bladet - det er jo utrolig kult! Og veldig velfortjent :)

    SvarSlett
  7. Grattis till uppmärksamheten! Det är du värd, fina flitiga Siri. Ha en skön sommar! Kram Anna

    SvarSlett
  8. så kjekt at du ble nevn i mamma!
    ..og det er sannelig ikke rart..så flink som du er!
    herlig pute, gleder meg til å se flere!!
    ..kanskje kommer det ei lilla??
    :)

    SvarSlett
  9. Grattis, så kjekt!! Klart at du har lov å være stolt!=D

    Herlig fargeklatt av en pute! Gleder meg til å se fler=)

    SvarSlett
  10. Det var kjempegøy!!! Gratulerer så masse og det er virkelig lov å være stolt!!!

    SvarSlett
  11. Takk for at du har lagt meg i blogglisten din - det setter jeg stor pris på! Nydelig stoff i putene - akkurat sånt jeg drømmer om å finne hver gang jeg går inn døren til et loppemarked! Og det er vel fortjent at du får på trykk at bloggen din er bra!

    SvarSlett
  12. Kjempe kul pute:D Gleder meg til å se de resterende 6;)
    Klart du har lov å være stolt.

    SvarSlett
  13. Wow, grattis till reklamen! Förstod inte alls vad Pute var för något, men nu ser jag. Kuddar alltså :-). Snygga färger. Gula hjärttyget ser bekant ut ;-).

    SvarSlett
  14. Superfina kuddar och stort grattistill publiciteten!!

    SvarSlett
  15. Åh, takk! Kjenner at jeg er veldig glad for å ha blitt nevnt:) Stas!

    Gunnhild, jepp, det er litt lilla i en pute ja:) Hi, hi, må jo ha litt lilla!!

    Og pute ja, det er vel kudde på svensk det:) Litt morsom med alle disse ordene som er forskjellige på de skandinaviske språkene!

    SvarSlett
  16. Sikke en fin pude! Og tillykke med publiceringen!! :-)
    Kh Stine.

    SvarSlett
  17. Så lekker og fargeglad pute og ja, eg syns du har lov å vere stolt over å komme på trykk :) Så gøy og GRATULERER!!!

    SvarSlett
  18. Nina`s blogg *super-lille*22. juni 2010 kl. 19:47

    Kjempemoro at bloggen din blir nevnt, vel fortjent!

    SvarSlett
  19. Hei du! Så masse fint du lager!! Og så gøy at bloggen din kom på trykk, klart du er stolt :-) Takk for veldig koselig hilsen inne hos meg! Ha en fin kveld videre.

    SvarSlett
  20. Du kan være glad og stolt av både puter & publisitet! Bra jobba :-)

    SvarSlett
  21. Herlig pute du har laga! E så glad i hjæmmelaga puter:)
    Å så spennanes å bli nevn i et magasin da:) Kjempegøy med litt publisitet:)

    SvarSlett
  22. Hei Siri !!
    Jeg har også sydd nye sofaputer, deilig med
    noen nye friske farger i sofan. Putene var
    kjempefine, herlige stoffer.
    Jeg har ikke gått helt i sommerdvale, men
    det er ikke mye sying om dagen.
    Jeg abbonerer på Mamma så jeg så den fine
    omtalen om deg, det er du vel verdt.
    Klem

    SvarSlett
  23. Gratulerer !!så moro og fortjent å komme på trykk i bladet!!!!

    og kjempe søte puter i en herlig mix av stoffer og farger!!!

    SvarSlett
  24. Hei Siri. Lurte bare på om du selger puter også? Ha en herlig dag!

    SvarSlett
  25. Hei Thea's Mania, tar da gjerne imot en putebestilling hvis du er interessert:)

    SvarSlett