lørdag 26. juni 2010

Pute 3 og 4

Flere puter!!
Å lage puter har vist seg å være gøy!! Veldig fin måte å kunne leke seg med stoffer og kombinasjoner:)

Pute 3 er den grønne pute, i en herlig miks av nye og gamle stoffer.
Alle stoffbitene er i ulik bredde.
Det fine pyntebåndet med epler har jeg fått av min mor.
 


 

Pute 4 er i lilla og blå nyanser.
Alle firkantene er like store.
Stoffet i midten kjøpte jeg på denne turen, de andre stoffene er enten byttestoff eller kjøpt brukt.
 

 
Posted by Picasa

Som dere ser er ikke putene lenger helt nystrøkne, de ble nemlig tatt i bruk før jeg fikk tatt bildene!! Men, men, det er jo slik de ser ut nå da:)

Ha en fin og kreativ helg derute!
Vi venter straks besøk av jentenes kusine fra England, stor stas!!

13 kommentarer:

  1. Så söta och glada pute, vill ha!

    SvarSlett
  2. Kjempefine, fargerike puter i fine stoffer;)
    Jeg elsker også å sy puter... God helg!

    SvarSlett
  3. så nydelige puter!!
    gerlige farger sammen :)

    god helg og kos dere med besøket!

    SvarSlett
  4. Eij, hvor er de fine! Er helt vild med den grønne, super lækker i farverne!! :-)

    SvarSlett
  5. Putene er knallfine! Jeg skal nok hente inspirasjon fra disse når jeg skal sy opp noen til et marked i oktober :o) Veldig grei bruk av stoffrester, korte rester av bånd etc. Det nye stoffet i midten av den blålilla, er det å få tak i noe sted?

    SvarSlett
  6. Tusen takk for hyggelige kommentarer!

    Cornelia, stoffet du spurte om har jeg kjøpt lokalt. Har endret i innlegget, og langt inn link til hvor:)

    SvarSlett
  7. Snygga!! Grönt är skönt!! Och jag gillar verkligen solhattarna i förra inlägget :)

    SvarSlett
  8. Kjempefine puter:) Elsker ideer til hvordan man kan bruke opp stoffrester som hoper seg opp!!!!

    SvarSlett
  9. Fargerike og fine puter. Koselig å pynte opp med slike flotte puter!

    God helg!

    SvarSlett
  10. Nydelig puter.
    Likte den nederste veldig godt.

    SvarSlett
  11. kjempe søte puter igjen!!!nydelige farger og kombinasjoner!

    koselig med besøk fra England og god helg ;-)

    SvarSlett
  12. Sånne fine puter vil jeg og ha i sofaen min! Så mye fint du lager :O)

    SvarSlett