lørdag 12. juni 2010

Sommerskjørt til meg!

Innimellom bestillinger, klær til jentene og nye sofaputer har jeg fått laget et nytt skjørt til meg selv! Jippi!!

Enkel modell, skjørtet består av to like deler. Øverst har jeg valgt ribb, for da er det ingenting som strammer.. og så sitter det godt på. Har tatt utgangspunkt i et kjøpt skjørt da jeg laget mønsteret.

For å friske opp skjørtet har jeg sydd på to blomsterapplikasjoner.
Og siden det var sol i dag, ble bildene tatt ute på gressplenen!

Livebilde kommer senere, jeg holder nemlig på med en matchende genser i det rød/ hvit stripete stoffet.
 
Posted by Picasa


Vi har vært på tivoli i dag, til jentenes store glede. Sophia smilte som bare det i den lille bilkarusellen hun fikk kjøre. Åh, de små gleder man hadde som barn!Heldigvis for mors lommebok er tivoliet bare i byen til i morgen..hi, hi.

Håper dere alle har en sommerlig og fin helg!

21 kommentarer:

  1. Flott skjørt! Jeg DIGGER det! Akkurat sånn som Vibeke liker :)

    SvarSlett
  2. Ih, hvor er det fint! Jeg kunne også tænke mig en nederdel.. måske jeg skulle forsøge mig :-)

    SvarSlett
  3. Så herlig skjørt!! Er dette stoffet tilfeldigvis chambrey fra stoff og stil?

    SvarSlett
  4. For et flott skjørt! Flott fasong, og artige applikasjoner :-)
    Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  5. kjempe flott!!! Likte fasong og lengden ser bra ut ;) gleder meg til live bilder :)
    ha en flott helg videre!

    SvarSlett
  6. Åh, takk søte dere! Gleder emg til å bruke skjørtet!

    Bravo, ja det er den lyse chambreyen fra Stoff og stil, glemte visst å skrive det i farta!!

    SvarSlett
  7. Hei Siri. I dag fikk jeg juli utgaven av bladet Mamma i posten og tenkte bare og nevne til deg at du der blir nevt blandt mine favorittnettsteder, siden du er så flink og fortjener litt publisitet:)

    God helg til deg!

    SvarSlett
  8. kjempe koselig skjørt til sommeren!!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  9. Jättefin kjol med underbara blommor på!!! Den ser superskön ut att bära:)

    SvarSlett
  10. Jättesnygg sommarkjol! Fint med applikationer av blommor på den! Roligt att du vill delta i min tävling! :-) Fortsatt trevlig helg!

    SvarSlett
  11. Kjempefint skjørt med "oppfriskende" applikasjoner!

    Gleder meg til livebilder også!

    SvarSlett
  12. Jättesöt kjol med applikationer som verkligen lyfter hela intrycket!

    SvarSlett
  13. Hvor er den bare helt vildt fin din lille sommernederdel!!

    SvarSlett
  14. Så fint skjørt du har sydd dæi!
    Likte denna godt. Gøy å kunne lage litt til sæi sjøl også

    SvarSlett
  15. Tusen takk for alle de fine kommentarene!

    Thea's mania, så spennende at du er med i bladet Mamma. Og tusen takk for at du har nevnt meg, så glad jeg blir:)

    SvarSlett
  16. Kjempefint skjørt. Man trenger litt nytt selv innimellom også, ikke bare barna.
    Ha en fin kveld !!
    Cecilie

    SvarSlett
  17. Det var en mycket gullig kjol:) Kan tänka mig en sådan:)

    SvarSlett
  18. Så søtt og sommerlig skjørt! Kjekt med noe nytt til seg selv også =)

    SvarSlett
  19. Vilken härligt somrig kjol, blev extra fint med applikationer. Nu satt du idéer i mitt huvud, skulle behöva en ny sommarkjol själv å. =)

    SvarSlett