mandag 24. januar 2011

Babyboom!

Ja, det er plutselig babyboom hos venner og bekjente.
Ingen av dem bor i nærheten av oss, men en liten hilsen skal de få allikevel.
Første ut er denne babybuksen. Sydd i myk og god bomull,
pyntet med ulike sikk sakkbånd og med en liten sky på magen.

Hovedstoffet er lysebrunt, og detaljene er i lilla.
Alltid gøy å sy disse små klærne syns jeg:)

Men siden denne ikke er kommet fram til mottageren enda,
kan jeg ikke fortelle mer om dens spennende reise!

Ønsker der alle en fortsatt god mandag!

21 kommentarer:

  1. Kjempestilig bukse!
    Her i gården er det også babyboom om dagen. Jeg blir helt tullete i hodet av alle rundt meg som sier de skal ha barn. Bra jeg syr jevnt og trutt. :)

    SvarSlett
  2. Kjempeskjønn! Og for en flott gave! Jeg hadde blitt overlykkelig over og ha fått noe sånt:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Så søt, en som blir veldig glad for den :)
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  4. Utruleg kul retrosparkebukse! :) For ein heldig baby som får kose seg i den :)
    Fine kroklissedetaljar på føtene, og stilig blomst :) Alt i alt: kjempeflott! :)

    SvarSlett
  5. Flinke du :) Kjempefin bukse og fin pippi-kjole under... Jeg er litt treg i dag. Har lagt klart det jeg skal sy, men kommer liksom ikke i gang. Men det har vært ei travel dåpshelg, så må vel være lov å lade batteriene med latte og masse blogginspirasjon. Og dagen er enda ung :)

    Marit (med det fineste MissIris-skjørtet :))

    SvarSlett
  6. helledussen sååååå søt!!
    super søte stoffer og farger sammen!!!
    heldig den som får denne ja!!

    SvarSlett
  7. Jättegulliga och applikationen är hur fin som helst!

    //Lina

    SvarSlett
  8. Så kul bukse!! Gøy med farger!!

    SvarSlett
  9. Hei på dæi!
    SÅ lækker! Heldige babyen som får ha denna på sæi!
    Likte stoffet kjæmpegodt!

    SvarSlett
  10. Åh sikke en heldig baby!!! De er smukke! Ligesom alt det andet du tryller frem.
    Jeg har en lille Award til dig. Naturligvis helt ok, hvis du ikke er i award-humør :-) Men fortjent den det har du jo naturligvis!

    SvarSlett
  11. Supersöta byxor:) Jättefint med molnet på bröstet och sen gör ju du det så bra med zigzagbanden!!! De förhöjer hela plagget:)

    SvarSlett
  12. Kjempesøt bukse! Du er flink:) Hilsen fra Lill

    SvarSlett
  13. Fina, och väldigt mycket Iris!

    SvarSlett
  14. HVor er de fine. Og god idé med skyen på maven.
    kh Tine

    SvarSlett
  15. Hei Siri
    Åh, den som hadde små unger igjen! Jeg hadde blitt overlykkelig over å eie et slikt herlig barneplagg da! Tipper mottakerne blir glade!
    Når gutta var små var jeg ikke helt kommet i retro-modus enda. Jeg sydde sengetøy og puter og vegglommetepper til dem i olastoff og blåtøystoff. Nå hadde de blitt små retrobabyer hadde jeg tryllet dem tilbake til spebarnsalderen igjen.
    Herlig herlig var i alle fall dette plagget du har sydd!
    Ha en finfin dag!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  16. när man är sjuk händer så himla mycket på alla bloggar! Frisk nu och riktigt myser mig genom allt jag missat. Härliga byxor!

    SvarSlett
  17. Hold da op hvor er du altså bare dygtig! Det er nogle virkelig flotte ting du laver :-)

    SvarSlett
  18. Fantastiska, jag blir såå inspirerad nu.

    /Mia :)

    SvarSlett