mandag 31. januar 2011

København

Så er vi vel hjemme igjen etter en spennende og annerledes helg i København.
Helgen har vært fylt av sorg, familiesamhold og gode minner om ham som ikke lenger er.
Å være til begravelse er ikke noe jeg gjør spesielt ofte, så det er sterke inntrykk.
Spesielt når den som begraves er en man gjerne skulle hatt i live så mye lenger.

Mens vi var i København, bodde vi hos min kusine som bor midt i byen.
Så litt byvandring ble det tid til, og litt shopping.
Jeg fikk vært innom Husflid, som selvsagt hadde mye fristende. Jeg kom ut med tre dynetrekk, en pakke med tre stykker frotte og et putetrekk som jeg fikk i gave siden vi kom så langveis fra:)
Stof2000 lå rett over gaten til min kusine, så der måtte jeg også innom...
Den friske og rosa tyllen tenkte jeg skulle bli forvandlet til jentenes kostyme til årets karneval i februar.
I Butik Nø, lot jeg meg friste av disse fine lampene med de stilige ledningene til!
En til hver av jentene, og en blomsterlys lenke til Jasmin.
Og til slutt litt av hvert som ble kjøpt i ulike butikker. Ny sybok, knaggeer, gafler til jentene, gavepapir fra House Doctor og en skål med godteri (i tre) som Sophia skal få i bursdagsgave.
Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene i forrige innlegg.
Og tusen takk til alle som vil delta i min give away!
Jeg er helt overveldet at så mange kunne tenke seg en av mine sminkepunger.

Vinneren trekkes i morgen, så har du ikke meldt deg på kan du gjøre det her.

12 kommentarer:

  1. Ååååå heldige du!
    Jeg sitter og kikker på København-tur nå. En deilig by!
    Fikk ikke noe mindre lyst på en husmorferie dit av å se godsakene du har tatt med deg hjem!

    SvarSlett
  2. Hvor SJOVT!!! Jeg var også i Husflid i weekenden. Du må ha kommet kort tid efter jeg gik, for jeg var i tvivl om jeg skulle købe det grønne betræk med pink og orange blomster eller det betræk jeg endte med at købe. Virkelig underligt!
    Ærgerligt at vi ikke stødte på hinanden. :-)

    Er dog ked af at høre du har mistet en kær. Det gør så ondt.

    SvarSlett
  3. Nej, begravning är aldrig roligt!
    Men det var en väldig massa fina tyger du fick med dig hem!!

    SvarSlett
  4. Så masse fint du har fått med deg him da!
    Ikkje overraskande, så var det stoffene på det fyssta bildet eg likte best :o)

    Godt å hørra at det var ein fin tur og, på tross av...

    Klem

    SvarSlett
  5. Så mycket fint du fyndat, min drottning! lila är väl du!

    SvarSlett
  6. Trots en tråkig anledning... underbara fynd!

    SvarSlett
  7. Hyggelig at du fant litt glede i en ellers trist grunn for turen!

    Mange fine ting du har funnet!

    SvarSlett
  8. Leit å høre at du har mistet en av dine nære! At noen plutselig ikke finnes lenger - det er vanskelig å fatte. Godt at du kunne gjøre noe hyggelig også og jammen var det fine ting du fikk tak i. Får meg til å glede meg enda mer til jeg skal til København med min søster i mars!

    SvarSlett
  9. Nej begravelser er hårde at komme igennem, men jeg synes samtidig, at det er en god måde at tage afsked på.
    Og dejligt, at der også blev tid til at købe nogle lækre ting;)

    SvarSlett
  10. Hei på dæi!
    SÅ masse fint du kom hjem med fra turen til København.,E aldri kjekt å måtte dra i begravelse, men godt å få tadd farvell på skikkelig.
    KLæm

    SvarSlett
  11. Hvor er du en heldig asen!!!

    SvarSlett