fredag 21. januar 2011

Forklekjole til en liten Pippi

Jeg fikk en bestilling fra en som hadde sett disse Pippi kjolene. Hun ønsket en lignende til hennes datter på 3 år. Bestilleren ønsket at Pippi siden skulle være lik, men at den andre siden skulle være i et annet stoff. Valget falt på dyrestoffet fra Ikea.
Siden dyrestoffet er så fullt av farge og liv, valgte jeg å bare pynte det med et bredt rødt skråbånd.
Her kommer Pippi Langstrømp!!
Nå var det lenge siden sist jeg sydde forklekjole, gøy å sy denne modellen igjen.

Nå er det stille hos jentene, så kanskje får jeg tid til å sy litt i kveld?!
Ønsker dere alle en god helg:)

14 kommentarer:

  1. Kjempe søt!
    God fredagskveld,
    klem Fredrikke :O)

    SvarSlett
  2. Superfin!!! Passande till en liten Pippi:) Trevlig helg!!

    KRam Helena

    SvarSlett
  3. Den var jo utrolig fin, tenker det er en som blir :)
    Ha en god natt, klem.

    SvarSlett
  4. For en herlig kjole. Hadde blitt kjempepopulær hos treåringen min som er stoor Pippi-fan. God Helg Siri:-)

    SvarSlett
  5. For en herlig pippikjole! TIl å bli glad av!
    God helg til deg :-)

    SvarSlett
  6. Superfin pippikjole !!
    God helg !
    Klem

    SvarSlett
  7. Så herlig og fargerik kjole! Tipper denne faller i smak :)

    SvarSlett
  8. Kjempe fin pippikjole! Ikeastoffet har jeg også og d er så fint;) Var kjempeide og lage en forklekjole av den!

    SvarSlett
  9. For ein harlige pippikjole!

    Endelig e eg i gang med sying og ja :o)
    Det e mange forskjellige grunner te at det har tatt så lang tid, men eg har fortsatt trua ;o)

    Håpe du har ei storveis helg.

    SvarSlett
  10. Nydelig søt modell og stilig stoff!

    SvarSlett
  11. Hærlig forklekjole!
    Heldige jenta som skal ha den på sæi
    fin kveld videre til dæi

    SvarSlett