søndag 16. januar 2011

Give away!

I dag er det to år siden jeg startet å blogge!
Mye har skjedd siden den gang, ikke minst har jeg blitt flinkere til å sy!
Det er gøy å se tilbake på de første innleggene,
og se utviklingen jeg har hatt siden den gang.
Ser at jeg har blitt flinkere til å blande ulike stoffer og å eksperiementere mer, det er gøy.

Jeg setter utrolig stor pris på alle bestillingene jeg får, det gjør meg utrolig glad!
Og så setter jeg stor pris på alle kommentarer og all inspirasjon fra medbloggere,
dere er med på å gjøre denne bloggverden så fantastisk!
I anledning to årsjubileet mitt, tenkte jeg å feire med en liten give away her på bloggen.

Premien er en sminkepung, i samme stil som dere ser på bildet.
NB: De på bildet er alle gitt bort i julegave.
Vinneren får dermed ønske seg en favorittfarge, og så syr jeg sminkepungen etter det.
Det vil bli trukket en vinner den 1 februar.

Reglene for å delta er følgende:
1 lodd for å skrive en kommentar til dette innlegget.
Har du ikke egen blogg, så husk å legge igjen en mail adresse.

2 lodd for kommentar pluss link, lån gjerne bildet.

Ønsker du å bli fast følger blir jeg glad for det, men dette gir ingen ekstra lodd.

Lykke til:)

Vinnerne er nå trukket!

138 kommentarer:

  1. Hej Siri
    Hvor er det herlig at kunne følge med på din blog....du syer så mange skønne ting og jeg er stadig vældig glad for den fine taske du syede til mig.
    Jeg vil meget gerne deltage i din give away....synes at din sminkepung er så fin en model (:...den ville jeg nyde at vinde.
    Tillykke med dit 2 års jubilæum - glæder mig til at kigge ind fremover..
    Jeg snupper to lodder!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med feiring av den fine bloggen din!
    Jeg blir med, ett lodd til meg er du snill.
    Klem Fredrikke :O)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye! Du har en kjempefin blogg, Siri! Kjekt å følge deg:-)
    Jeg tar to lodd, takk.

    Klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer med 2 års jubileum ;-) Jeg vil gjerne være med, to lodd til meg.

    SvarSlett
  5. Gratulerer med 2-årsjubileum! Du syr så mye fint! Jeg tar 2 lodd. Lykke til!

    SvarSlett
  6. TILLYKKE søde Siri!! Det er snart ½ år siden jeg mødte dig - og hvor var det bare et hyggeligt møde!!

    Jeg vil mægtig gerne være med på din giveaway!

    Kig forbi hver dag í næste uge hos mig til 7 giveaways :-)

    Smil fra Mia

    SvarSlett
  7. Hei Siri!
    Gratulerer!! Blir gjerne med på din give-away, flinke du :) (ett lodd)

    Marit

    SvarSlett
  8. Hei SIri! Gratulerer så mye med 2 års jubileum! Jeg synes du er super inspirerende ;) og vil være med på give away 2 lodd.

    SvarSlett
  9. gratulerer med feiring :) Jeg linker til deg fra bloggen min jeg :) ha en flott søndag videre!!!

    SvarSlett
  10. Ja, 2 år er verdt ei feiring - gratulerer!
    Du lagar mykje fint, og desse pungane er eit godt eksempel på det:)
    Eg tek 1 lodd hos deg.
    Lykke til vidare med sying og blogging!

    SvarSlett
  11. sikken fin pung.
    Tak for en dejlig blog.
    1 lod til mig

    SvarSlett
  12. Jeg vil gerne lægge 2 lodder, hvor er de altså søde :)

    SvarSlett
  13. Grattis! Jag vill gärna vara med i lotteriet med en lott!

    SvarSlett
  14. Jeg vil gjerne være med, 2 lodd til meg! Jeg fulgte deg før men fallt fra under navnebyttet. Det var så kjekt å finne bloggen din igjen så jeg legger meg til som følger:O)

    SvarSlett
  15. Hei. Gratulerer :)
    Tar et lodd jeg, klarer forsatt ikke å legge til link :(
    Det er ingen som jeg kjenner som kan lære meg det eller :)
    Ha en fin kveld, klem.

    SvarSlett
  16. Kjekt å følge med på bloggen din. Du lager mye fint. Og sminkepung er akkurat det jeg trenger. Har en zip-lock pose i veska nå.... Ett lodd til meg :) Tusen takk.

    SvarSlett
  17. Grattis till 2 år! Jag har nog följt dig det senaste året... och tänker fortsätta ;-) Du har en härlig blogg och du gör såå mycket fina saker! En lott till mig, tack!

    SvarSlett
  18. Åh, vil gjerne vinne en så fin sminkepung - ett lodd til meg! Din blogg var den første jeg begynte å følge fast for ca 1,5 år siden og fortsatt er den på toppen av listen over de aller beste!

    SvarSlett
  19. Jeg tar to lodd og krysser fingrene!

    SvarSlett
  20. Gratulerer med 2-årsjubileet! :) Du har ein kjempefin blogg, som det er veldig kjekt å følge. Heilt imponert over produkta dine! :)
    Eg vil gjerne bli med i trekninga av ein superfin sminkepung, med eitt lodd.

    Venleg helsing
    Kristin

    SvarSlett
  21. gratulerer med jubileet!!!såååå moro!!
    jeg er veldig gjerne med med 2 lodd jeg!!!
    mvh elin;0)

    SvarSlett
  22. Gratulerer med de 2 år på bloggen.
    Det er en skøn blog du har :O)

    Jeg deltager med 1 lod

    MVH
    Mette

    SvarSlett
  23. gratulerer med 2-årsdagen! jeg tar gjerne ett lodd. Søte sminkepunger!

    SvarSlett
  24. Gratulerer med to år! Så gøy :) Og så grei du er som lodder bort en sminkepung! Jeg blir gjerne med medet lodd!

    SvarSlett
  25. Gratulerer med to bloggår! Eg blir gjerne med på gi borten og prøver lykken med to lodd :)

    SvarSlett
  26. Gratulerer!
    Jeg er med på to lodd :D:D

    SvarSlett
  27. Jippi jeg er med på give away og legger link til deg fra bloggen min.
    Sminkepungene dine er NYYYYDELIGE.

    Gratulerer så mye med dine 2 år som blogger!
    Håper du fortsetter i mange år fremover.
    Er kjempe inspirerende å følge med på alt det fine du lager.
    Ha en fortsatt trivelig kveld.
    Klem

    SvarSlett
  28. Give away I love it :-) Fin blogg og fine punger...Disse var stilige. Ps : Velger meg noe i svart og rødtoner hvis jeg blir den heldige ;-)
    Ha en fin uke

    SvarSlett
  29. Du har ein kjempefin og inspirerande blogg - ikkje rart mange les den! Ja, klart eg har lyst til å vere med på give-away:-) 1 lodd til meg - så krysse eg fingrane...

    Klem

    SvarSlett
  30. Jeg vil veldig gjerne være med i din giveaway! :-) Jeg har fulgt bloggen din en god stund og digger det du syr! Er helt enig med deg; du er flink på å blande ulike stoffer og mønstre og jeg blir inspirert av å se det du syr!!

    Jeg linker også, så da blir det 2 lodd poå meg.
    Vh, Ingvild

    SvarSlett
  31. Gratulerer med 2 år!
    blir gjerne med i feiringen av en flott blogg jeg! slenger inn 2 lodd og krysser fingrene:)
    ha en finfin kveld videre!

    SvarSlett
  32. Grattis! Jag vill gärna vara med och tävla med två lotter om dessa fina sminkväskor!

    SvarSlett
  33. Ett stort grattis till 2 år med din blogg! Jag deltar med 2 st lotter och vill gärna vinna en fin sminkväska!

    SvarSlett
  34. Gratulerer med toårsdagen! Jeg feirer deg med to lodd :) Er stadig innom å kikker på det du gjør - du er flink!! Men jeg er dårlig på å legge igjen spor etter meg...
    Ha en finfin kveld! Ü

    SvarSlett
  35. De pungene er så fine, 2 lodd til meg takk. ☺

    SvarSlett
  36. Flotte punger! Jeg tar gjerne et lodd!

    SvarSlett
  37. Tillykke med de 2 år. Jeg vil gerne være med i din give away med 1 lod. Fine punge.

    SvarSlett
  38. Jeg tar to lodd. Håper du er i topp sy-form igjen snart!

    SvarSlett
  39. Åhhh vad roligt Siri!!! 2 års underbart bloggande...det måste ju bara firas!!! Å vilka härliga sminkväskor...superfina:) Jag är med på två lotter och håller tummar och tår för vinst:)

    SvarSlett
  40. Gratulerer med 2-årsdag!
    Jeg blig veldig gjerne med, flotte premier:)
    Tar 2 lodd jeg.

    SvarSlett
  41. gratulere med 2 flotte år og du lager SÅ mye fint. jeg vil også gjerne være med,, to lodd på meg

    ha en fin uke

    guro

    SvarSlett
  42. Vil gerne deltage med 1 lod, tak :-)
    Jette / Kamma og Ko

    SvarSlett
  43. grattis på tvåårsdagen! tacksam för en lott

    SvarSlett
  44. hei=)
    Fant bloggen din nå, jeg. Og må si de sminkepungene var bare helt nydelig. Heldige de som fikk slike i julegave.

    Gratulerer med 2 års jubileum. Morsomt å kunne se tilbake på gamle innlegg, ja. se progresjonen i syingen og ikke minst hvordan hverdagen har vært=) likte bloggen din godt, jeg, så hit kommer jeg gjerne tilbake. legger meg til som følger=)

    linker til give awayen, så.. to lodd på meg=)

    Ønsker deg og dine ei flott uke. Takk for titten her inne=)

    SvarSlett
  45. Grattis till de två åren! Du gör så mycket fint och jag gillar verkligen dina tygkombinationer=)
    Självklart vill jag delta jag också, 2 lotter tack!

    SvarSlett
  46. Gratulerer så mye med 2 års jubileum! Jeg tar ett lodd. Har ikke blogg selv. email: siri_sandanger@hotmail.com.

    SvarSlett
  47. Jeg vil gerne deltage med 1 lod.
    Tillykke!
    Mette

    SvarSlett
  48. Så gøy!
    Gratulera med 2 flotte år snuppa!
    Flott premie, og eg e sjølsagt med :o)

    Slenge inn 2 lodd og krysse fingrane.

    SvarSlett
  49. Jeg blir med å feirer deg!!Tar 2 lykke lodd..
    Blir følger også,herlig blogg som jeg kommer tilbake til:)

    Ha en fin ny uke!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  50. Så fiine sminkepunger. Jeg prøver meg med et lodd:-)

    SvarSlett
  51. Et nytt bloggbekjentskap! Du lager virkelig flotte ting! Jeg kommer til å følge deg videre!

    Gratulerer med to år i bloggland!

    SvarSlett
  52. Grattulerer så mye.
    Du syr så mye fint.
    Pungene også er helt skjønne.
    1 lodd til meg:)

    SvarSlett
  53. nYydeli!!!!!! Hæærli Premie!!!!!! 2 lodd på Susi!!

    Og inviterer samtidig deg til å bli med på min give away!!

    x x x

    SvarSlett
  54. Kommenterar och länkar på bloggen. :)

    SvarSlett
  55. Gratulerer så masse!!!
    Du har laget masse fint:-)
    1 lodd

    SvarSlett
  56. Heisann, du syr så masse fint! Har følgt med deg lenge. 1 lodd :). Hilde

    SvarSlett
  57. Jag vill gärna vara med och fira (och tävla)
    2 Lotter tack!

    SvarSlett
  58. Är gärna med och försöker vinna en fin pung!
    Du syr så mycket vackert!
    //BiZen

    SvarSlett
  59. Gratulerer så masse, kjempefin blogg du har.

    klem fra audi

    SvarSlett
  60. Graulerer meg to fullgåtte år, å en nydelig blogg
    2 lodd til meg:D

    SvarSlett
  61. Grattis till två-årsjubiléet! Klart man vill vara med och tävla! MEN hur gör man när man länkar? Kan någon förklara detta för en "tant" som inte fattar???
    Jag försöker i alla fall....

    SvarSlett
  62. Å så nydelige punger. jeg kan ikke sy så dette hadde jo vært midt i blinkusen foe meg. jeg legger meg til som følger.
    Klem

    SvarSlett
  63. Hei Siri !!
    Jeg vil så klart være med, 1 lodd til meg :)
    Klem

    SvarSlett
  64. Hej! Jag vill gärna ha en lott, vad fina de är!

    PS. Jag firar ocskå 2-års bloggjubileum med Give away, kika gärna in! :)

    SvarSlett
  65. Gratulerer med jubileet! Jeg vil gjerne vinne en av de fine pungene. 2 lodd til meg.

    SvarSlett
  66. Hei! Datt plutselig over bloggen din, og den er kjempefin! Så flink du er!
    Jeg tar gjerne 2 lodd :-)

    SvarSlett
  67. Jag har ju redan vunnit en jättefin Siris Design-väska... Är det orättvist att vilja vara med igen då? Jag länkar hur som helst och grattis!!

    SvarSlett
  68. Superfine sminkepunger! Jeg tar ett lodd :)

    SvarSlett
  69. Jeg blir gjerne med , med ett lodd.
    mvh
    jannicke_e@hotmail.com

    SvarSlett
  70. -jeg er med! gratulerer! 2 lodd:-)

    SvarSlett
  71. Redan två år...grattis. Jag har verkligen inte tröttnat på att få se dina fina alster ute i etern... 2 lotter till mig tack...

    SvarSlett
  72. Åh, dei sminkepungane dine er såå fine! Heilt skjønn fasong! Tenk om eg kunne ha vunne ein slik...i lilla/blå/rosa/retro... ;)

    Skal i alle fall lage lenke frå bloggen min, og så håpar eg mange finn vegen hit, og sjølvsagt at eg blir den heldige vinnaren! :)

    Ønskar deg ein flott onsdag!
    Klem

    SvarSlett
  73. gratulerer! Jeg er med!spennende å følge med på den fine bloggen din!

    SvarSlett
  74. Så gøy da! Jeg er litt bakpå med blogginga selv - men en give away hos deg må jeg jo bli med på! 2 lodd!!

    SvarSlett
  75. Nydelig skjørt i innlegget over her:-) Likte så godt det lilla sammen med det mørke. Jeg vil gjerne være med på blogglotteriet ditt og tar selvsagt to lodd. Gratulerer med to år og lykke til videre. Du lager veldig mye fint! Hilsen Anne Lise

    SvarSlett
  76. Jeg er gjerne med på denne, kjempefine sminkepunger! Tar to lodd :)

    SvarSlett
  77. Hei! Og gratulerer så mye med 2-års jubileum:)
    Veldig fint skjørt du hadde sydd!! Skjønner godt du har lyst på et selv;)
    Er gjerne med på trekning - uten blogg...
    -Irene-
    Retroirene@hotmail.com

    SvarSlett
  78. Grattis till 2 ar och tack för en jättefin blogg. Alltid lika roligt att läsa.
    Jag vill ocksa vara med och tävla om en fin sminkväska och jag har länkat fran min blogg.

    Jag haller tummarna :)

    SvarSlett
  79. Så fint altså :-) Jeg smider et enkelt lod :-O
    Kh Louise

    SvarSlett
  80. Så fin denne pungen er! Jeg trenger ny sminkepung - og tar to lodd. Takk :)

    SvarSlett
  81. Så fin giveaway! 2 lodd til meg. :)

    SvarSlett
  82. Heisann!
    Jeg har fulgt deg lenge, og du er en stor inspirasjon.
    Jeg liker farge- og stoffkombinasjonene dine, og øyner nå en mulighet til å se et av dine produkter nærmere i øyesyn.
    @Jeg tar herved ett lodd, og håper på hell og lykke.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  83. Gratulerer, ett lodd til meg.
    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  84. Gratulere med jubileum.
    Tar gjerne et lodd.
    Silje

    SvarSlett
  85. Jeg vil veldig gjerne være med på give away fordi bloggen og de små pungene er nydelige. Blir følger. 2 lodd til meg og lykke til :-)) mvh Thora.Walle@gmail.com

    SvarSlett
  86. Nyydelig premie :-)

    Trekker et lodd- og kanskje er det det rette :-)

    SvarSlett
  87. Jeg trekker to lodd; har kommentert og lagt ut link på bloggen min. :)

    SvarSlett
  88. kjempefin blogg du har!! =) 1 lodd på meg! ;)

    SvarSlett
  89. Jeg blir med, og legger inn 2 lodd, har linket på bloggen min :)

    SvarSlett
  90. Nydelige punger! Jeg tar 2 lodd! :-) God helg!

    SvarSlett
  91. lækker give away :)
    2 lodder til mig.

    SvarSlett
  92. Jeg deltar gjeeerne ; de er nydelige !!!
    2 lodd her :) God helg, Siri !!

    SvarSlett
  93. Åh vilka fina sminkepunger! 2 lodd till mig tack!! :-)

    SvarSlett
  94. Gratulerer! Trekker 1 lodd her. Fine gåver,og mange om beinet ;)

    SvarSlett
  95. Så fine sminkepunger. Skulle ønske jeg kunne sy så fine ting.
    Legg av to lodd til meg!
    God Hælj!

    SvarSlett
  96. Heldige de som fikk sminkepunger i julegave hos deg. Virkelig fine mønstre!

    Tar to lodd jeg:)

    Bli gjerne med i min give away:) http://enrosafugl.blogspot.com/2011/01/another-give-away.html

    SvarSlett
  97. Tillykke med jubilæet. Hvor er det nogen fine sminkepunge. Jeg vil rigtig gerne vinde en, så jeg deltager med 2 lodder.

    SvarSlett
  98. Tar 2 lodd. Ligger bilde i sidebaren min:-)
    Skal legge deg til i min bloggliste og bli følger hos deg. For her var det mye lekkert!
    Ha en flott ny kreativ uke

    SvarSlett
  99. Nydelige punger!! - gratulerer med jubileumet - ett lodd takk ;)

    SvarSlett
  100. Heisann. Kjempefine punger. Jer er gjerne med på 2 lodd.

    SvarSlett
  101. Gratulerer med jubileet!
    Jeg slenger meg på med to lodd!
    :) Kjempefine sminkepunger!!

    SvarSlett
  102. Gratulere så masse.
    Jeg kunne gjerne tenkt meg en slik sminkepung - på grunn av litt tekniske problemer og lav tolmodighet - blir det 1 lodd på meg.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  103. Sikke en skøn gevinst... Jeg smider et lod i kurven og krydser fingre

    SvarSlett
  104. smuk, smuk gevinst. Tillykke med de 2 år :O)

    SvarSlett
  105. Tar gjerne ett lodd, kjempefine sminkepunger :0)

    Du er velkommen til min blogg og har du lyst kan du bli med på giveaway.

    SvarSlett
  106. Hei.
    Disse var utrolig fine! Jeg er gjerne med på lotteri med 2 lodd. Krysser fingre og tær! :)
    LenaE

    SvarSlett
  107. Snasent! Gratulerer så mye med to år!
    Jeg vil gjerne være med og tegner meg med dette til to lodd.

    Mvh Siri

    SvarSlett
  108. Gratulerer så masse med jubiléet!

    Jeg tar herved to lodd og krysser fingrene for at jeg vinner, for jeg har masse sminke å stappe oppi pungen;-))

    SvarSlett
  109. Tillykke med de 2 år. Jeg er med med 1 lod!

    SvarSlett
  110. Hurra! 1 lodd til meg :) -karin@doughty.no

    SvarSlett
  111. Gratulerer med 2 år! Ønsker å delta med 1 lodd. (Vet ikke hvordan man linker...)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  112. Her kommer et lite bloggbursdagsrim:
    Hurra for deg!
    2 lodd til meg.
    ;)

    Krysser fingrene for at skjebnen vil meg så vel at jeg får en av dine flotte sminkepunger i posten!

    SvarSlett
  113. Gratulerer med 2 år! Og hvilke lekre sminkepunger!
    Jeg hiver meg med med ett lodd og håper det er vinnerloddet :o)

    SvarSlett
  114. Så fin giveaway, jeg er med!
    1 lodd.

    Jeg krysser fingrene og håper på en sminkepung "i noe rødt".

    Ha en strålende helg!

    Hilsen Frk.Fjong Ü

    SvarSlett
  115. 2år, tiden flyver afsted, tillykke :)

    jeg vil selvfølgelig gerne deltage med 2 lodder, og håber jeg måske er heldig igen, elsker din lille taske jeg vandt sidst, den er med mig hver dag med alle de vigtige skrive redskaber og glædeligt beundret af alle der ser den :)

    Kh Sara

    SvarSlett
  116. Jeg vil gjerne være med. 1 lodd til meg :)

    SvarSlett
  117. Så flotte ting du laver, må en tur omkring din shop...
    2 lodder til mig tak :)

    SvarSlett
  118. Jag är gärna med :-)
    Jag tar TVÅ lotter och här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/january/1-februari-vinn-sminkvaska.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvarSlett
  119. Puh! Hade missat! Är såklart gärna med, de är superläckra!!!

    SvarSlett
  120. Jättefina vinster, som jag förstås vill vara med och tävla om. Två lotter, tack, har länkat i högra sidokolumnen i min blogg: http://nallepuh.blogspot.com/

    SvarSlett
  121. Så fine :) 1 lodd på meg...

    SvarSlett
  122. Du har endret navnet - så jeg kjente først ikke igjen bloggen - men det er jo deg, Siri ;).

    Jeg trekker to lodd jeg ;). Tvi, tvi for meg. Punger får man ALDRI nok av. Spesielt ikke vi som er grenseboere som har to pengesystem å forholde oss til - norske og svenske penger. Og det er jo 1000 andre bruksmuligheter ;).

    SvarSlett
  123. så nydelige sminkepunger du lager!
    jeg er imponert!


    hilsen ingrid


    ingr-kva@online.no

    SvarSlett
  124. Oho, imponerende arbeid! Og en fiin blogg.
    Gratulerer med toårsdagen.
    Jeg tar gjerne et lodd.
    -Elisabeth

    SvarSlett
  125. Så fine premier! Jeg vil gjerne ha 2 lodd :-)

    Hilsen fra Mollie

    SvarSlett
  126. Hei!
    Gratulerer med mange fine blogginnlegg! Jeg ønsker meg en sånn fin sminkepung og prøver lykken med et lodd.
    Berit

    SvarSlett
  127. hei og gratulerer så mye med 2 år som blogger! jeg er med og tar 2 lodd:)
    klem

    SvarSlett
  128. Hejsa!

    Dejlige punge. Jeg vil vinde en.
    Et lod til mig.(Ved ikke hvordan jeg linker endnu)

    Hilsen Kirsten

    SvarSlett
  129. Hei!
    Gratulera med 2-årsjubileum!
    Tek gjerne eit lodd:)

    SvarSlett
  130. Hei!
    Kjempefine sminkepunger! Jeg har ingen blogg så jeg ønsker meg ett lodd :-)
    elisabeth.4515@hotmail.com

    SvarSlett
  131. Tror lige, jeg kan være med !!! :D 2 lodder til mig!

    SvarSlett
  132. Jeg tar gjerne 2 lodd, disse sminkepungene var utrolig fine! :)

    hilsen ufostrikk.blogspot.com

    SvarSlett
  133. Hej <3
    Disse sminkepunge er virkelig smukke det er også nogen kønne farver.

    har 1 lodd

    knus
    Hyggeuglen.blogspot.com

    SvarSlett